9 maanden: schitterend pop-up boek [recensie]

9 maanden Jean-Mars Fiess Clavis zwangerschap emoties beelden pop-up cadeau dromen kind naam bedenken bevalling gebeurtenissen foto’s recensie review

9 maanden Jean-Mars Fiess Clavis zwangerschap emoties beelden pop-up cadeau dromen kind naam bedenken bevalling gebeurtenissen foto’s recensie review Een kind verwachten is overrompelend. Tijdens de zwangerschap wisselen emoties elkaar af. Dit poëtische pop-upboek voor aanstaande of jonge ouders vat het ongrijpbare van 9 unieke maanden in een handvol beelden en woorden.

Er zijn ontzettend veel boeken die over de zwangerschap gaan. Vaak in de informatieve hoek of juist als soort dagboek waar je alle belangrijke gebeurtenissen in bij kunt houden. Wat dat betreft was ik erg benieuwd of 9 maanden  iets nieuws zou brengen…

9 maanden

Recensie: Er zijn ontzettend veel boeken die over de zwangerschap gaan. Vaak in de informatieve hoek of juist als soort dagboek waar je alle belangrijke gebeurtenissen in bij kunt houden. Wat dat betreft was ik erg benieuwd of 9 maanden iets nieuws zou brengen… 9 maanden Eigenlijk kan ik heel kort zijn over 9 maanden: het is echt een schitterend boek dat zich uitstekend leent om cadeau te doen zodra iemand een zwangerschap aankondigt. Want in negen schitterende pop-up pagina’s komen alle emoties en herkenbare zaken aan bod. Van “in de wolken zijn” wanneer je weet dat er een kleintje op komst is naar “even de weg kwijt zijn.” Het zoeken naar een geschikte naam, dromen over hoe je kind er uit zal zien, het wachten tot de bevalling zich aan zal dienen en tenslotte: niet uitgekeken raken. Omat beelden eenmaal soms meer zeggen dan woorden, een aantal foto’s van de prachtige voorstellingen uit dit boek. Zodra je een beetje een idee krijgt van wat je kunt verwachten. Ongetwijfeld zal dit boek tijdens de zwangerschap nog heel vaak bekeken worden door ouders-to-be! 9 maanden - Jean-Marc Fiess Nederlandse boeken, hardcover, ClavisEigenlijk kan ik heel kort zijn over 9 maanden: het is echt een schitterend boek dat zich uitstekend leent om cadeau te doen zodra iemand een zwangerschap aankondigt. Want in negen schitterende pop-up pagina’s komen alle emoties en herkenbare zaken aan bod. Van “in de wolken zijn” wanneer je weet dat er een kleintje op komst is naar “even de weg kwijt zijn.” Het zoeken naar een geschikte naam, dromen over hoe je kind er uit zal zien, het wachten tot de bevalling zich aan zal dienen en tenslotte: niet uitgekeken raken.

Recensie: Er zijn ontzettend veel boeken die over de zwangerschap gaan. Vaak in de informatieve hoek of juist als soort dagboek waar je alle belangrijke gebeurtenissen in bij kunt houden. Wat dat betreft was ik erg benieuwd of 9 maanden iets nieuws zou brengen… 9 maanden Eigenlijk kan ik heel kort zijn over 9 maanden: het is echt een schitterend boek dat zich uitstekend leent om cadeau te doen zodra iemand een zwangerschap aankondigt. Want in negen schitterende pop-up pagina’s komen alle emoties en herkenbare zaken aan bod. Van “in de wolken zijn” wanneer je weet dat er een kleintje op komst is naar “even de weg kwijt zijn.” Het zoeken naar een geschikte naam, dromen over hoe je kind er uit zal zien, het wachten tot de bevalling zich aan zal dienen en tenslotte: niet uitgekeken raken. Omat beelden eenmaal soms meer zeggen dan woorden, een aantal foto’s van de prachtige voorstellingen uit dit boek. Zodra je een beetje een idee krijgt van wat je kunt verwachten. Ongetwijfeld zal dit boek tijdens de zwangerschap nog heel vaak bekeken worden door ouders-to-be! 9 maanden - Jean-Marc Fiess Nederlandse boeken, hardcover, ClavisOmdat beelden eenmaal soms meer zeggen dan woorden, een aantal foto’s van de prachtige voorstellingen uit dit boek. Zodra je een beetje een idee krijgt van wat je kunt verwachten. Ongetwijfeld zal dit boek tijdens de zwangerschap nog heel vaak bekeken worden door ouders-to-be!

Bekijk op Bol.com logo9 maanden – Jean-Marc Fiess
Nederlandse boeken, hardcover, Clavis