Do It Yourself (DIY) [recensie]

Do It Yourself (DIY) DIY projecten zelfmaak ideeën Claudette Halkes Annemarieke Piers Uitgeverij Snor recensie review doe het zelf uitgeverij Snor handboek naaien haken breien appliqueren draad wol stof applicaties beginner dingen maken Naaien enzo

Do It Yourself (DIY) DIY projecten zelfmaak ideeën Claudette Halkes Annemarieke Piers Uitgeverij Snor recensie review doe het zelf uitgeverij Snor handboek naaien haken breien appliqueren draad wol stof applicaties beginner dingen maken Naaien enzoAltijd al een Bas Kosters, Monique van Heist, Frans Molenaar of Hans Ubbink willen hebben? Dit is je kans! Met de duidelijke uitleg in dit boek heb je naaien, haken, breien, borduren en appliqueren zo onder de knie en hangt je kast in no time vol met zelfgemaakte designerkleding- en spullen. Aan de slag!

Do It Yourself (DIY) DIY projecten zelfmaak ideeën Claudette Halkes Annemarieke Piers Uitgeverij Snor recensie review doe het zelf uitgeverij Snor handboek naaien haken breien appliqueren draad wol stof applicaties beginner dingen maken Naaien enzoEen boek boordevol leuke zelfmaakideeën. Do It Yourself (DIY) is een remake van het boek Naaien enzo: het allereerste boek van uitgeverij Snor. Voor iedereen die graag zelf aan de slag wil gaan met stof, draad, applicaties en wol. Maak de designer in jezelf vrij en DIY!

Do It Yourself (DIY)

Een praktisch handboek om direct mee aan de slag te gaan. Duidelijke beschrijvingen, uitnodigende foto’s. Alle Do It Yourself (DIY) projecten staan keurig gerangschikt op techniek. Je hebt de keuze uit de volgende hoofdstukken: breien, haken, naaien, borduren en appliqueren. Alles wordt vanaf de basis uitgelegd, dus het is helemaal niet nodig dat je de technieken al onder de knie hebt. Het boek is dus ook voor de beginner geschikt.

In elk hoofdstuk staan er verschillende projecten om te maken. Kleding of leuke accessoires maak je nu eenvoudig zelf. De uitleg in het boek is bij alle projecten duidelijk en begeleidt je stap voor stap door het werkschema heen. Wie eenmaal begonnen is in dit boek, zal ongetwijfeld snel doorgaan met een volgend project. Het is logisch dat Do It Yourself (DIY) een kleine opstap is naar nog veel meer leuke DIY projecten. Want wie eenmaal zelf lekker aan de slag is gegaan, zal steeds weer meer leuke dingen willen maken!

Do It Yourself (DIY) – Claudette Halkes & Annemarieke Piers

Bekijk op Bol.com logoDoe het zelf, paperback, 128 pagina’s, Uitgeverij Snor