DVD Freeks Wilde Wereld Deel 5 [recensie]

DVD Freeks Wilde Wereld Deel 5 Just4Kids Freek Vonk afleveringen Madagaskar Belize Jordanië Dode Zee recensie review Freek Vonk staat weer oog in oog met dieren die hij nooit eerder heeft gezien. De maki’s van Madagaskar met hun gekke namen als indri, sifaka en ringstaartmaki. Op dit eiland vindt hij ook heel veel goed gecamoufleerde gekko’s en kameleons. In Belize vangt Freek leguanen, krokodillen en slangen. De onderwaterwereld van Belize is minstens zo spannend, want wanneer hij een duik neemt, ontmoet hij de reuzen van de Caribische zee. In Jordanië ziet Freek dromedarissen, steenbokken en giftige schorpioenen. Ook onderzoekt hij al dobberend in de Dode Zee of hier écht geen levend wezen te vinden is.

Meestal kan ik wel aardig inschatten wat mijn dochter van bepaalde producten die hier in huis komen vind. Maar van de DVD Freeks Wilde Wereld Deel 5 wist ik het zeker: die wordt grijsgedraaid. Inmiddels heeft mijn dochter de afleveringen op deze DVD al meerdere keren gezien. En uiteraard heb ik meegekeken, want samen genieten is veel gezelliger!

DVD Freeks Wilde Wereld Deel 5

Voor alle fans die geen genoeg van de avonturen van Freek Vonk kunnen krijgen is de DVD Freeks Wilde Wereld Deel 5 een prima item om in huis te halen. Hier in huis kunnen we inmiddels de afleveringen zo’n beetje wel dromen, maar het verveelt nog steeds niet. DVD Freeks Wilde Wereld Deel 5 Just4Kids Freek Vonk afleveringen Madagaskar Belize Jordanië Dode Zee recensie review Prettig is dat de afleveringen zelf maar tien minuten duren, dus kinderen kunnen ook tussendoor gewoon even kort televisie kijken.

Tien afleveringen

Op deze DVD staan maar liefst tien afleveringen, dus in totaal heb je 100 minuten kijkplezier. Freek Vonk is te zien in Madagaskar, Belize en Jordanië en neemt hij ook nog een kijkje in de Dode Zee. De afleveringen die op deze DVD staan zijn:
Ontdekkingsreizen, Dag en nachtdieren, Maki’s, Koraal, Bommetje!, Woestijn is fijn, kuddedieren, endemische dieren, koningen van de camouflage en onder de oppervlakte.

Het moge duidelijk zijn: wat ons betreft is deze DVD een aanrader. Leuk om naar te kijken en uiteraard ontzettend leerzaam. Niet alleen voor kinderen, want ik heb inmiddels ook al heel wat opgestoken van de avonturen van Freek.

Bekijk op Bol.com logoDVD Freeks Wilde Wereld Deel 5
Speelduur: 100 minuten, Alle Leeftijden, Just4Kids