Harry Potter Magische plekken en Personages Kleurboek [recensie]

Harry Potter Magische Plekken en Personages Kleurboek BBNC Kleuren voor volwassenen

Harry Potter Magische Plekken en Personages Kleurboek BBNC Kleuren voor volwassenenOntdek de vele plekken en personages in de Harry Potter films door de magie van kleur. Van het betoverde plafond van de Grote Zaal in Zweinstein, tot de opzichtige tonen in de woonkamer van de Duffelingen. Dit luxe kleurboek heeft iets voor elke Potter-fan want het is gevuld met de mooiste en gedetailleerdste tekeningen die de favoriete plekken in de tovenaarswereld op papier tot leven brengen en de illustraties zijn geïnspireerd op de personages zelf. Achterin het kleurboek vind je fullcolour foto’s van de rekwisieten en stills uit de films om je te inspireren bij het kleuren.

Harry Potter Magische Plekken en Personages Kleurboek BBNC Kleuren voor volwassenenHet Harry Potter Magische Plekken en Personages kleurboek voor volwassenen staat boordevol mooie kleurplaten met alle personages en belangrijke plekken uit de verhalen. Harry zelf natuurlijk maar ook zijn vrienden, leerkrachten en de dieren. De belangrijke plaatsen zijn ook te vinden in het boek. Denk aan Zweinstein zelf, de trein en Zweinsveld de plek om spullen te kopen voor de lessen op school. Ook staan er platen in van belangrijke artikelen zoals de voorwerpen die gebruikt worden bij zwerkbal enzovoort. Achter in het boek staan mooie foto’s van de belangrijkste dingen van het verhaal.

Ik heb 1 kleurplaat ingekleurd met potlood en 1 met stift. Het papier neemt beide producten goed op. Het potlood hecht goed en de stiften drukken niet door het papier heen.

Het is een heel mooi boek met mooie tekeningen er in. Het is echt een artikel die bij de echte Harry Potter fans niet mag ontbreken. Een perfect cadeau voor hen tijdens de aankomende feestdagen…

Harry Potter Magische plekken en personages Kleurboek