Dit is Dikkie Dik: een groot flapjesboek [recensie]

Dit is Dikkie Dik Jet Boeke ondeugendste kater Nederland flapjesboek omslag vriendjes recensie review Gottmer formaat dik kartonnen pagina’s oranje kater dier ontdekken bladzijde flapjes leer tellen verstopplekjes huis onderdeel kwetsbaar gelukkig onverwoestbaar peuters kleuters genieten ontdekken

Dit is Dikkie Dik Jet Boeke ondeugendste kater Nederland flapjesboek omslag vriendjes recensie review Gottmer formaat dik kartonnen pagina’s oranje kater dier ontdekken bladzijde flapjes leer tellen verstopplekjes huis onderdeel kwetsbaar gelukkig onverwoestbaar peuters kleuters genieten ontdekken Jongens en meisjes, opgepast: dit is Dikkie Dik! De ondeugendste kater van Nederland krijgt zijn eigen grote flapjesboek. Het boek heeft een opbollend omslag en kartonnen pagina’s met lekker veel flapjes, waar Dikkie Dik en zijn vriendjes achter verscholen zitten.

We kennen hem natuurlijk allemaal: En nu kunnen we extra lang genieten van deze ondeugende kat met een boek boordevol flapjes: Dit is Dikkie Dik.

Dit is Dikkie Dik

Dit is Dikkie Dik Jet Boeke ondeugendste kater Nederland flapjesboek omslag vriendjes recensie review Gottmer formaat dik kartonnen pagina’s oranje kater dier ontdekken bladzijde flapjes leer tellen verstopplekjes huis onderdeel kwetsbaar gelukkig onverwoestbaar peuters kleuters genieten ontdekken Het boek heeft een lekker groot formaat en ziet er ook heel dik uit, maar dat komt vooral door de kartonnen pagina’s. In Dit is Dikkie Dik wordt deze oranje, kater aan je voorgesteld en ook kom je van alles te weten wat met dit dier te maken heeft. Waar woont hij, wie zijn zijn vriendjes etc. Maar er valt vooral ontzettend veel te ontdekken, want op elke bladzijde vind je een aantal flapjes. Leer tellen, vind de verstopplekjes in huis en ontdek wie de zijn vriendjes zijn.

Flapjes zijn altijd een kwetsbaar onderdeel van boeken,m maar gelukkig zijn de flapjes in Dit is Dikkie Dik van stevig karton gemaakt. Uiteraard moet je het nog altijd in de gaten houden, want onverwoestbaar is het natuurlijk niet, maar peuters en kleuters kunnen volop genieten van het ontdekken wat achter de flapjes verstopt zit.

Bekijk op Bol.com logoDit is Dikkie Dik – Jet Boeke
Flapjesboek, hardcover, 24 pagina’s, Gottmer