De kleine huishoudtips voor Dummies [recensie]

‘De kleine Huishoudtips voor Dummies’ staat boordevol praktische tips waarmee je woonomgeving er weer spic en span uitziet. Vlekken verwijder je in een vloek en een zucht en het bewaren van voedsel kent geen geheimen meer voor je. Ook je auto, gewenste en ongewenste huisdieren en het organiseren van een feestje komen aan bod. Met dit boekje heb je de oplossing voor vele huishoudvraagstukken onder handbereik.

Kun jij wel wat tips gebruiken op gebied van het huishouden? Dan is De kleine huishoudtips voor Dummies ideaal voor jou. Een handzaam boekje boordevol handige weetjes om je huishouden netter en hygiënischer te maken.

De kleine huishoudtips voor Dummies

Dit handige boekje begint direct met een spiekbriefje mat daarop een efficiënte manier om de vaatwasser schoon te maken én tips voor het verwijderen van veelvoorkomende vlekken (bloed, inkt en koffie bijvoorbeeld). In de inleiding zoek je eenvoudig de hoofdstukken op die jouw interesseren (of die de hoogste prioriteit hebben). Aan bod komen de volgende onderwerpen: huishouden organiseren, schoonmaak, keukenprins(es), vlekken, buitenboel, auto, beestenboel, feestjes en een overzicht van praktische apps.

Het is geen boekje dat je van voor naar achteren leest. Waarschijnlijk zul je het hooguit per hoofdstuk doorlezen, maar nog groter is de kans dat je het erbij pakt wanneer er nood aan de man is. Helemaal niet erg, maar wel een beetje jammer omdat je juist met dit boek kunt voorkomen dat het zo’n bende wordt dat die nood er komt… Leg het boekje op een zichtbare plek neer in huis, onder handbereik als je op de bank zit bij voorkeur. Dat werkte voor mij in ieder geval wel, want wanneer er reclame was, pakte ik toch regelmatig even het boekje erbij om even een klein stukje erin te lezen.

De kleine huishoudtips voor Dummies – Pam SmitsBekijk op Bol.com logo
Nederlandse boeken, paperback, 157 pagina’s, BBNC