De Kleine WhatsApp voor Dummies [recensie]

WhatsApp wordt wereldwijd door meer dan één miljard mensen gebruikt om te bellen en berichten, bestanden, foto’s en videoberichten met elkaar uit te wisselen. Maar hoe begin je eraan? Wat zijn de belangrijkste functies en instellingen, ook qua veiligheid en privacy? Hoe eenvoudig is het om een groep op te zetten? Hoe deel je belangrijke momenten? Je leest het allemaal in dit boekje!

De ins en outs van WhatsApp. Ik weet zeker dat er voor jou ook nieuwe informatie te vinden is.

De kleine WhatsApp voor Dummies

In dit kleine boekje leer je alle ins en outs over WhatsApp. Zo leer je alles over het aanmaken van een WhatsApp profiel en welke mogelijkheden daar allemaal bij komen kijken. Daarnaast kun je natuurlijk nog veel meer met jouw account. Het beginnen en eindigen van een chat gesprek. Maar ook hoe je met elkaar kunt bellen en videobellen. Dit alles wordt tot in de kleinste details uitgelegd. Niet geheel onbelangrijk is het privacy De kleine WhatsApp voor dummies Bert Verdonck informatief app BBNC boekje compact recensie review gedeelte en de instellingen. Hoe kun je deze het beste instellen? Uiteraard wordt hier rekening gehouden met de manier waarop je de app gebruikt. Natuurlijk is het starten van een groepsapp heel erg handig. Stap voor stap wordt je wijzer gemaakt in wat WhatsApp is en wat het allemaal inhoudt.

Ik gebruik al jaren WhatsApp, dus ik dacht dat ik ondertussen wel een expert erin was. Maar na het lezen van dit boekje –  in handig klein formaat – bleek dat ik eigenlijk nog maar een kwart wist van wat je er allemaal mee kunt doen. Vooral het stukje over de privacy en de vele instelling die je op jou manier kunt aanpassen vond ik erg interessant. Ook leuk om cadeau te doen.

De kleine WhatsApp voor dummies – Bert Verdonck
Informatief, paperback, 152 pagina’s, BBNC