Koen en Lot: Ik ben op jou [recensie]

Koen en Lot Ik ben op jou serie Marianne Busser Ron Schroder AVI M3 leesboekjes van holkema & warendorf volgen verloten hoofdpersonen jongens meisjes vrief jaszak hart knutselen verdrietig spannend avonturen recensie review winnen In Ik ben op jou maakt Koen een briefje voor Lot waarop staat: “Ik ben op jou. Kus van Koen.” Maar hij stopt de brief per ongeluk in de verkeerde jaszak… Nu lijkt het net of Koen op Els is. Komt het nog goed?

Leren lezen wordt wel heel erg leuk met de serie leesboeken van Koen en Lot! Ik ben op jou  is het eerste boekje in deze AVI leesserie van Marianne Busser en Ron Schröder.

Ik ben op jou

Koen en Lot Ik ben op jou serie Marianne Busser Ron Schroder AVI M3 leesboekjes van holkema & warendorf volgen verloten hoofdpersonen jongens meisjes vrief jaszak hart knutselen verdrietig spannend avonturen recensie review winnen Koen schrijft een brief voor Lot: Ik ben op jou. Kus van Koen. Terwijl hij druk aan het schrijven is, knutselt Lot er op los. Ze maakt een schitterend hart voor Koen, want ze is gek op hem. Koen neemt zijn brief mee naar school en stopt deze in de jaszak van Lot.
Maar oplettende lezers zien dat hij de brief in de verkeerde roze jas stopt… Els denkt dat Koen op haar is, maar nog erger is dat Lot dat nu ook denkt!
Hoe kan dat nou? Lot is erg verdrietig…

Ik ben op jou  is een verhaal dat geschreven is op AVI M3 niveau. Het verhaal wordt ondersteund met kleurrijke, levendige prenten. Zo ziet de lezer ook direct dat Koen de brief in de verkeerde jaszak stopt. En dan wordt het toch een beetje spannend, want zal dit nog goed komen?

Koen en Lot Ik ben op jou serie Marianne Busser Ron Schroder AVI M3 leesboekjes van holkema & warendorf volgen verloten hoofdpersonen jongens meisjes vrief jaszak hart knutselen verdrietig spannend avonturen recensie review winnen Eenmaal begonnen in Ik ben op jou, zullen kinderen al snel verder willen lezen over de avonturen van Koen en Lot. Gelukkig zijn er nog meer leuke leesboekjes over dit vrolijke tweetal. Omdat de hoofdpersonen bestaan uit een jongetje en meisje, is het boek leuk om te lezen voor alle kinderen!

Uiteraard zullen wij ook nog de andere boeken recenseren over Koen en Lot. Hou daarvoor onze website in de gaten. Er is overigens nog een goede reden om ons te volgen, want binnenkort zullen wij ook een set met daarin vier delen Koen en Lot leesboekjes verloten!

Koen en Lot: Ik ben op jou – Marianne Busser en Ron Schröder
Bekijk op Bol.com logoLeren lezen, hardcover, 32 pagina’s, Van Holkema & Warendorf