Lagom – Het Zweedse geheim voor het goede leven [recensie]

En leer hoe je een gelukkiger en bewuster leven kunt leiden. Als opvolger van het Deense hygge draait het bij het Zweedse lagom allemaal om balans. Doe niet te veel, niet te weinig, maar precies genoeg. Vertaal dit in je leven naar de balans tussen werk en privé; naar een bewust leven, met qualitytime en geluk. Niet voor niets zijn de Zweden een van de gelukkigste volken ter wereld! Daarmee raakt het boek Lagom alle aspecten van je lifestyle: interieur en design, mode, vrije tijd, eten en drinken, relaties, werk en een beter leven.

Het Zweeds geheim voor het goede leven, dat is wat Lagom is. Een klein boekje dat je eenvoudig meeneemt of ergens even onder handbereik legt. Het is gecht een boek waar je af en toe een stukje uit leest. Maar wat is Lagom nu eigenlijk?

Lagom

Als eerste krijg je een stukje achtergrondinformatie over het woord en de Zweedse manier van leven en interpretatie van het woord. Eigenlijk komt het er op neer dat Lagom betekent “alles met mate.” Niet te veel van iets, maar ook niet te weinig. Dit boekje helpt je op weg naar een gelukkiger bestaan met kleine aanpassingen. Klinkt mooi toch?Lagom Lola A. Åkerström Zweden lifestyle LEV boeken geheim manier niet te weinig niet te veel balans precies goed gelukkiger evenwichtiger tips thuis werk effectief recensie review

De informatie is duidelijk beschreven en beschrijft verschillende gebieden waarop jij je leven kunt aanpassen. Thuis of op je werk. Alles draait om balans. Handig zijn de actiepagina’s na elk deel. Hoe kunt je effectief aan de slag gaan? Een gekleurde pagina met korte actiepunten helpen je direct met de inzichten aan de slag te gaan, zonder dat het heel veel tijd of energie kost. De sfeervolle foto’s maken het boekje helemaal af: het wordt een rustmomentje om er in te lezen. Met de praktische tips uit dit boekje sta jij straks gelukkiger en evenwichtiger in het leven.

Lagom – Lola A. Åkerström Bekijk op Bol.com logo
Lifestyle, hardcover, 192 pagina’s, LEV Boeken