PS Ik hou nog steeds van je [recensie]

Aan alle jongens van wie ik hield PS Ik hou nog steeds van je Janny Han Young Adult Uigeverij Moon liefde

Aan alle jongens van wie ik hield PS Ik hou nog steeds van je Janny Han Young Adult Uigeverij Moon liefdeLara Jean had niet verwacht écht verliefd te worden op Peter. Zij en Peter deden maar alsof. Tot nu dan. Het wordt allemaal nog verwarrender als een andere jongen uit haar verleden terugkeert, en daarmee ook haar gevoelens voor hem. Kan iemand verliefd zijn op twee jongens?

PS Ik hou nog steeds van je is het vervolg op het boek Aan alle jongens van wie ik hield. Omdat dit boek verder gaat waar het voorgaande stopte – en er regelmatig wordt verwezen naar gebeurtenissen uit het eerste boek – is het aan te raden dit boek niet los te lezen.

PS ik hou nog steeds van je

Wanneer je het voorgaande boek niet hebt gelezen, zul je ongetwijfeld snel afhaken met lezen, omdat je gewoon te vel dingen mist. Maar voor iedereen die wel het eerste boek over Lara Jean heeft gelezen, wil PS Ik hou nog steeds van je waarschijnlijk niet missen. Want hierin leer je Lara Jean nog beter kennen en ontdek je hoe het verder gaat tussen haar en Peter.

Ook was het al een aardig tijdje terug dat ik het eerste boem las, toch zat ik al heel snel weer in het verhaal. Lara Jean had een aantal jongens heel wat uit te leggen nadat per ongeluk haar liefdesbrieven waren verstuurd. Peter – één van de jongens – en zij deden zelfs een tijdje net alsof ze een stel waren. Maar toen werd Lara Jean verliefd… Op Peter. Zullen de twee een echt stelletje worden?

De liefde gaat natuurlijk niet altijd over rozen, dat merkt Lara Jean ook. Ze wordt geconfronteerd met roddels, een ex-vriendin, maar ook een oude liefde keert terug in haar leven. En dan blijkt dat hij nog altijd erg leuk is!

Heerlijk Young Adult boek dat je in rap tempo uitleest, maar dat je met een goed gevoel dichtklapt.

PS Ik hou nog steeds van je – Jenny Han
Young Adult, paperback, 288 pagina’s, Moon