Schilderen op Nummer Paardenblik [recensie]

Schilderen op Nummer Paardenblik Iedereen kan Schilderen Ravensburger 9+ verven gekleurde lijnen penseel verf lijstje recensie review

Dankzij de gekleurde buitenlijnen kunnen kinderen de afbeelding van Paardenblik en de benodigde kleuren sneller herkennen. Zo lukt het schilderen gegarandeerd! Iedereen Kan Schilderen biedt meer dan een penseel en verf: een geweldige ervaring, een resultaat dat gezien mag worden en blije gezichten. Deze schilderset bevat acrylverf in hersluitbare potjes, een penseel, voorbeeldblad, schilderpaneel en een lijstje. Alles van hoogwaardig materiaal en afgestemd op de leeftijd van de gebruiker.

Zodra ik dit knutselpakketje van Schilderen op Nummer zie, moet ik terug denken aan mijn eigen jeugd. Ik heb wat schilderijtjes van Iedereen kan schilderen gemaakt! Hoewel het principe gelijk is gebleven, is er toch iets veranderd…

Schilderen op nummer Paardenblik

Kunstenaartjes van vroeger kennen het vast wel onder de naam Iedereen kan schilderen. Maar niet alleen de naam is iets gewijzigd, ook het werkoppervlak is iets anders. Want om Schilderen op Nummer Paardenblik Iedereen kan Schilderen Ravensburger 9+ verven gekleurde lijnen penseel verf lijstje recensie review de vlakken duidelijk te verdelen is er nu gebruik gemaakt van gekleurde lijnen. Dit is zeker voor kinderen een handige handleiding, maar persoonlijk vind ik het resultaat ook mooier.
Wij ontvingen Schilderen op Nummer Paardenblik. Een klein pakketje met een schilderijtje van 8,5 x 12 cm. Er zit voldoende verf in de hersluitbare, hard plastic bakjes en het penseeltje dat erbij geleverd wordt zorgt dat je ook netjes langs de lijntjes en de kleine vlakjes kunt inkleuren. De verf droogt verrassend snel, waardoor je – als het eenmaal af is – het ook snel in kan lijsten. Nog een mooi plekje aan de muur zoeken en genieten maar!

Hier in huis was mijn dochter blij met deze paardenafbeelding, maar er zijn natuurlijk ontzettend veel verschillende plaatjes verkrijgbaar. Dit is het kleinste formaat, maar wie de smaak te pakken heeft gekregen, kan ook kiezen voor een groter schilderij.
Bekijk hier het assortiment van Schilderen op Nummer bij Bol.com.

Bekijk op Bol.com logoSchilderen op nummer Paardenblik
Hobby, 9+, Ravensburger