SES Pom Pom Mozaiëk [recensie]

SES Pom Pom Mozaiëk SES Creative recensie review mozaiëken eenvoudig leuk resultaat plak voorbedrukte karten kleuren knutselen bedenken pakketten testen set kunstwerkjes pom poms kinderen leeftijd 3 – 6 jaar doos inhoud platen dierenafbeelding zakje lijm 3D schilderijtje oefenen bolletjes flesje hand formaat kinderhandjes eenvoudig kartonnen plaat pompom drogen plekje opzoeken kunstwerk verrassen knutselaars knutselset 3+

SES Pom Pom Mozaiëk SES Creative recensie review mozaiëken eenvoudig leuk resultaat plak voorbedrukte karten kleuren knutselen bedenken pakketten testen set kunstwerkjes pom poms kinderen leeftijd 3 – 6 jaar doos inhoud platen dierenafbeelding zakje lijm 3D schilderijtje oefenen bolletjes flesje hand formaat kinderhandjes eenvoudig kartonnen plaat pompom drogen plekje opzoeken kunstwerk verrassen knutselaars knutselset 3+SES heeft een nieuwe manier van mozaïeken, namelijk met pom poms! Het is eenvoudig en leuk om te doen. En het resultaat is altijd goed! Doe wat lijm aan de pom poms en plak ze op de voorbedrukte kaarten. De kaart geeft aan welke kleur je kunt gebruiken, maar je kunt natuurlijk ook je eigen kleuren kiezen.

De meeste jonge kinderen zijn wel dol op knutselen, al is het soms lastig te bedenken wat je gaat maken. Gelukkig heb je daar voldoende pakketten voor, zoals die van SES Creative. Wij kregen de vraag of wij de SES Pop Pom Mozaiëk wilden testen. Een set waarmee je vier leuke kunstwerkjes kunt maken met pom poms!

SES Pom Pom Mozaiëk

Deze SES Pom Pom Mozaiëk is geschikt voor kinderen in de leeftijd van 3 – 6 jaar. De inhoud van de doos bestaat uit vier kartonnen platen met daarop een vrolijke SES Pom Pom Mozaiëk SES Creative recensie review mozaiëken eenvoudig leuk resultaat plak voorbedrukte karten kleuren knutselen bedenken pakketten testen set kunstwerkjes pom poms kinderen leeftijd 3 – 6 jaar doos inhoud platen dierenafbeelding zakje lijm 3D schilderijtje oefenen bolletjes flesje hand formaat kinderhandjes eenvoudig kartonnen plaat pompom drogen plekje opzoeken kunstwerk verrassen knutselaars knutselset 3+dierenafbeelding, een zakje gekleurde pom poms en een flesje lijm. Direct is duidelijk wat de bedoeling is: plak de pom poms op de gekleurde rondjes en maak zo een echt 3D schilderijtje. Voor de jongste kinderen ook nog eens een leuke manier om de kleuren te oefenen. Maar uiteraard kunnen kinderen ook gewoon hun eigen kleurtjes kiezen en zich niets aantrekken van de gekleurde bolletjes op de platen.

Het flesje lijm ligt prettig in de hand en het formaat past bij de kleine kinderhandjes. Ze kunnen eenvoudig zelf wat lijm op de kartonnen plaat doen en daar een pompom opdrukken. Goed laten drogen en daarna een mooi plekje opzoeken voor het kunstwerk.

De SES Pom Pom Mozaiëk set is eenvoudig, maar ontzettend leuk om te doen voor jonge kinderen. Het effect wat de gekleurde bolletjes hebben op de plaat zal – zeker de jongste knutselaars – doen verrassen!

Bekijk op Bol.com logoSES Pom Pom Mozaiëk
Knutselset, 3+, SES Creative