Soggy Doggy – Was de hond, maar kijk uit voor gespetter! [recensie]

Soggy Doggy Familiespel Spin Master 4+ jong en oud water hond uitschudden douche bad lachen hilarisch nat worden recensie review

Wie zal eerst nat worden gespoten? Dit is het probleem van Soggy Doggy, probeer de hond te baden zonder nat te worden! Spelers zetten hun pion op het bord en de dobbelsteen om de pup te schakelen. Maar wees voorzichtig! Soggy Doggy Als je splash, begin je weer terug bij af. Probeer de eerste speler te zijn geweest die de ronde wint! Deze leuke en spannende spel zal het hele gezin bekoren. Dus waar wacht je nog op? samen te spelen met een uitzinnige even Doorweekte hond?

Soggy Doggy Familiespel Spin Master 4+ jong en oud water hond uitschudden douche bad lachen hilarisch nat worden recensie review Een hilarisch spelletje voor jong en oud. Maar je moet wel tegen een beetje water kunnen! Zodra wij het spel in huis hebben, beginnen we in ieder geval direct met alles klaarzetten en te spelen. En we hebben er ook een video van gemaakt 😉

Soggy Doggy

Het in elkaar zetten van alle onderdelen verliep vlot, dus we konden al snel beginnen met het spelen van Soggy Doggy. Een plastic rond speelbord waar in het midden een bad met een harige hond wordt geplaatst. Het bad is gevuld met water en met behulp van de dobbelsteen ga je steeds naar het eerstvolgende vakje van die kleur. Kijk wat er op het vakje staat en voer de handeling die erbij hoort uit. Dit kan de douche aanzetten zijn (één of twee keer drukken op de knop). Nu zal de hond lekker nat worden en wordt het spannend wanneer hij zich gaat uitschudden. We maakten ons borst nat toen de eerste keer aan de kraan voor uitschudden gedraaid moest worden, maar gelukkig bleek het allemaal wel mee te vallen. De hond schudt zich echt uit en dat is erg grappig om te zien. Maar afgezien van hooguit een paar spettertjes zijn we niet nat geworden. Wanneer de hond zich lekker heeft uitgeschud, moet je jouw pion weer bij start zetten. In het filmpje hebben we dit even niet gedaan omdat de video anders best lang werd. Maar in ieder geval zie je er goed op hoe een spelletje Soggy Doggy verloopt.

Soggy Doggy Familiespel Spin Master 4+ jong en oud water hond uitschudden douche bad lachen hilarisch nat worden recensie review Leuk voor jong en oud

Dit spel is echt een familiespel. De spelregels zijn eenvoudig en een spelletje duurt niet te lang. Het is een tikkeltje spannend (zal de hond zich gaan uitschudden), maar levert vooral veel gelach op want het blijft iedere keer weer leuk om Soggy Doggy lekker te zien schudden. Kinderen zullen al snel even hun hand of gezicht dichterbij het speelbord doen om toch even nat gespetterd te worden. Na afloop van een spelletje even alles goed afdrogen en pas alles in de doos doen wanneer het helemaal droog is en je hebt heel lang plezier van dit hilarische spel!

TIP: Wil je dit spel cadeau geven, houd er dan rekening mee dat het spel werkt op drie AA batterijen. Deze worden niet meegeleverd, dus een setje batterijen erbij geven is wel zo handig. Kan er in ieder geval direct mee gespeeld worden!

Soggy DoggyBekijk op Bol.com logo
Familiespel, 2 – 4 spelers, 4+, Spin Master