De zeven rozen 4: De feeën van de Zeven Zeeën [recensie]

De Zeven Rozen 4 De feeën van de Zeven Zeeën Thea Stilton Thea Sisters De Wakkere Muis recensie review fantasiewereld onderwaterwereld vissen zoektocht instrument boekenreeks serie los nieuws gevaar vriendinnen reizen rijk muziek horen lift voorwerp redden spannend omgeving wegdromen schrijfstijl prenten vrolijke opmaak leuker makkelijker aanrader kinderen lezen

De Zeven Rozen 4 De feeën van de Zeven Zeeën Thea Stilton Thea Sisters De Wakkere Muis recensie review fantasiewereld onderwaterwereld vissen zoektocht instrument boekenreeks serie los nieuws gevaar vriendinnen reizen rijk muziek horen lift voorwerp redden spannend omgeving wegdromen schrijfstijl prenten vrolijke opmaak leuker makkelijker aanrader kinderen lezen De zeven rozen 4: De feeën van de Zeven Zeeën.
Een nieuw avontuur, diep in de zee, tussen magische wezens en verborgen schatten
Uit het Rijk van de Zeven Zeeën is een kostbare schat gestolen, waardoor deze betoverende onderwaterwereld nu ten onder dreigt te gaan. De Thea Sisters duiken natuurlijk meteen het avontuur in. Hopelijk zijn ze niet te laat, want de vissen beginnen hun kleuren al te verliezen…

Fans van de Thea Stilton kunnen weer genieten van een spannend avontuur van de Thea Sisters met alweer het vierde deel van de boekenreeks De zeven rozen. In De feeën van de Zeven Zeeën duiken de Thea Sisters de diepte in, op zoek naar een kostbaar instrument. Het bestaan van de onderwaterwereld hangt van hen zoektocht af, dus haast is geboden!

De zeven rozen 4: De feeën van de Zeven Zeeën

Een schitterend onderwateravontuur, dat is De zeven rozen 4: De feeën van de Zeven Zeeën. Hoewel dit alweer het vierde deel in deze serie is, kun je het boek prima los lezen. De Zeven Rozen 4 De feeën van de Zeven Zeeën Thea Stilton Thea Sisters De Wakkere Muis recensie review fantasiewereld onderwaterwereld vissen zoektocht instrument boekenreeks serie los nieuws gevaar vriendinnen reizen rijk muziek horen lift voorwerp redden spannend omgeving wegdromen schrijfstijl prenten vrolijke opmaak leuker makkelijker aanrader kinderen lezen De Thea Sisters krijgen verontrustend nieuws van Will Mystery: er is weer een fantasiewereld in gevaar. De vriendinnen bedenken zich geen moment en reizen zo snel mogelijk af naar Het Zeven Rozen Instituut. Daar aangekomen krijgen ze te horen dat er iets mis is in Het Rijk van de Zeven Zeeën.
Dit speciale rijk is altijd voorzien van muziek, maar die is nu niet meer te horen. Daardoor lijkt het complete rijk in gevaar te zijn, want opeens verliezen vissen hun schitterende kleuren. Via de speciale lift reizen de Thea Sisters af naar deze onderwaterwereld en gaan ze op zoek naar een belangrijk voorwerp: de Violee. Dit magische instrument is noodzakelijk om deze fantasiewereld te redden!

Zoals altijd is ook dit weer een spannend avontuur. Door de schitterende, fantasierijke omgeving zullen lezers al snel wegdromen in dit magische rijk. De vlotte schrijfstijl en de kleurrijke prenten zorgen ervoor dat je het boek niet eenvoudig weglegt als je er eenmaal in begonnen bent. De vrolijke opmaak met gekleurde letters en gekke lettertypen maken het lezen een stuk leuker en makkelijker. Absoluut ook een aanrader voor de kinderen die niet zo dol zijn op lezen!

De zeven rozen 4: De feeën van de zeven zeeën – Thea Stilton
Zelf lezen, hardcover, 320 pagina’s, De Wakkere Muis