365 spelletjes en raadsels [recensie]

365 spelletjes en raadsels Puzzelboek Deltas 8+ puzzelpret doolhoven zoekplaatjes leesraadsels puzzelsommetjes oplossingen recensie review

Om je nooit meer te vervelen!
Ben jij een kei in puzzelen? Dan is dit boek echt iets voor jou! Het staat boordevol leuke spelletjes om je nooit meer te vervelen! Doolhoven, breinbrekers, raadsels, logicaspelletjes… ze wachten allemaal op jou! Pak dus snel je puzzelpen en laat je hersens kraken!

Je kunt natuurlijk elke dag een spelletje of raadsel maken uit dit dikke boek, maar de kans is groter dat je dat niet doet. Want wanneer je eenmaal begint in dit puzzel- en raadselboek, is het lastig deze weer aan de kant te leggen. En waar begin je… Gewoon voorin of op een willekeurige pagina? Of ben jij iemand die gewoon de leukste puzzels als eerste maakt, voordat iemand anders dat doet?

365 spelletjes en raadsels

Vervelen is niet meer nodig – althans voorlopig niet – met dit leuke puzzelboek. De kleurrijke opdrachten zorgen direct dat je zin krijgt om aan de slag te gaan. En voor 365 spelletjes en raadsels Puzzelboek Deltas 8+ puzzelpret doolhoven zoekplaatjes leesraadsels puzzelsommetjes oplossingen recensie review iedereen zit er wel wat leuks bij! Zoekplaatjes, doolhoven, leesraadsels, puzzelsommetjes en moppen zijn slechts een selectie uit het aanbod. Verras iedereen in huis met de gekste raadsels en laat ze verwonderd kijken naar jou lucifertrucjes.

Het boek is natuurlijk leuk voor één persoon, maar ook erg leuk als puzzelboek voor het hele gezin. Al loop je dan wel het risico dat iemand de leukste puzzels net voor jou neus heeft opgelost. Misschien kun je dan beter de afspraak maken dat je het met potlood maakt en dan weer uitgumt 😉 Kom je onverhoopt niet achter de oplossing (of wil je gewoon even checken of je het inderdaad goed hebt) dan is het goed te weten dat alle oplossingen achterin het boek terug te vinden zijn.

Hier in huis wordt er druk gepuzzeld in dit boek door mijn dochter. Het wordt er regelmatig even bij gepakt.

365 spelletjes en raadselsBekijk op Bol.com logo
Puzzelboek, hardcover, 272 pagina’s, Deltas