AFAS Sprookjesweken in de Julianatoren [recensie]

AFAs Sprookjesweken Julianatoren Logo Tijdens de AFAS Sprookjesweken in de Julianatoren kun je al jouw favoriete sprookjesfiguren ontmoeten! Assepoester, Doornroosje, Sneeuwwitje en vele andere bekende sprookjesfiguren geven een spetterend sprookjesconcert vol muziek. En op de speciale Zomeravonden (iedere zaterdag in augustus) is het park open tot 20.00 uur. Op deze zaterdagen is er, naast de sprookjesconcerten, elke zaterdag een andere sprookjes-mini-musical te zien! Jij komt toch zeker ook?

Meneer Kaasgaaf & Mevrouw Suikerspin openen de JulianatorenEen dagje naar de Julianatoren is altijd leuk, maar door de wisselende voorstellingen is het elke keer weer een bijzonder uitje! Want naast het vertier in het pretpark zelf, kun je ook genieten van een wervelende show. De hele maand augustus staat Julianatoren in het teken van de AFAS Sprookjesweken. Natuurlijk wilden wij de voorstelling ook wel eens zien en dus brachten wij een bezoek aan de Julianatoren.

AFAS Sprookjesweken

Dagelijks is de show van de AFAS Sprookjesweken maar liefst vier keer te zien. Wie op zaterdag een bezoek brengt aan de Julianatoren, kan zelfs nog eens extra genieten van een mini-musical! Zaterdag 22 augustus kunnen bezoekers om 16:30u genieten van de mini-musical Sneeuwwitje en zaterdag 29 augustus staat Rapunzel op het programma.
AFAs Sprookjesweken Julianatoren recensie Persoonlijk denk ik dat deze mini-musicals zeker de moeite waard zijn, dus een prima reden om een dagje Julianatoren te plannen!

Vandaag geen mini-musical, maar wel genieten bij de speciale voorstelling van de AFAS Sprookjesweken. De tent zat bij de eerste voorstelling al behoorlijk vol en zo te zien (en te horen) genoot iedereen zichtbaar van dit magische sprookje.
Het is de dag van de kroning, maar nu heeft de slechte fee de kroon kwijt gemaakt omdat ze niet uitgenodigd is voor het feest. Om het prinselijke bal toch door te laten gaan, moeten er een aantal voorwerpen uit bekende sprookjes worden gevonden. Alleen de tijd dringt…
Zal het lukken om de kroon terug te krijgen en het Sprookjesfeest toch door te laten gaan?

AFAS Sprookjesweken Julianatoren RecensieInteractieve show

We hebben al meerdere voorstellingen bij de Julianatoren gezien en wat mij elke keer opvalt, is dat het publiek op een leuke, enthousiaste manier bij het verhaal betrokken wordt. Ook bij de AFAS Sprookjesweken is er een belangrijke rol weggelegd voor alle kinderen, papa’s, mama’s en opa’s en oma’s. Want zonder de hulp van het publiek, lukt het niet om het feest door te laten gaan! Bezoek dus vooral de speciale voorstelling van de AFAS Sprookjesweken wanneer je in augustus een bezoek brengt aan de Julianatoren!

Voor meer foto’s van de AFAS Sprookjesweken en de Julianatoren klik hier >>>

Klik hier voor meer informatie over de AFAS Sprookjesweken in de Julianatoren!