After 2 After we collided [recensie]

After 2 After we collided After 2 Je kan niet leven zonder hem Anna Todd Boekerij verliezen begin relatie goed wreed liefde weddenschap bom speciaal twijfelen diepzinnige aandachtige jongen buitenkant verliefd loslaten simpel herinnering nachten verzengende aanrakingen kussen gebroken belofte deel boek sprookje voorbij loslaten moeilijk leven orde verpest onbekend terrein meisje veranderen relatie standvastig leeservaring meeslepend after boekenreeks zinderende spanning trots gunt samen grote liefde cover filmeditie bovenhoek exclusief materiaal einde bonushoofdstuk lezen gestopt aanraden overslaan nieuwsgierig serie schitterend erotische roman recensie review

Tessa heeft alles te verliezen. Hardin heeft niets te verliezen… behalve Tessa.
Na het bewogen begin van hun relatie ging het eindelijk goed tussen Tessa en Hardin. Ze wist dat Hardin wreed kon zijn, maar als ze hoort dat hun liefde destijds begon als een weddenschap, slaat dat in als een bom.
Hoewel Hardin altijd speciaal zal blijven, begint Tessa te twijfelen of hij wel de diepzinnige, aandachtige jongen is op wie ze ondanks zijn boze buitenkant verliefd werd. Misschien kent ze hem eigenlijk helemaal niet? Tessa zou willen dat ze hem gewoon kon loslaten. Maar zo simpel is het niet. Niet met de herinnering aan hun nachten samen. Zijn verzengende aanrakingen. Zijn hongerige kussen.
Toch weet Tessa niet zeker of ze nog een gebroken belofte aankan.

Nadat ik het eerste deel had gelezen, ging ik meteen door met dit tweede boek. Het sprookje tussen Tessa en Hardin lijkt voorbij, maar je voelt ook aan alles dat loslaten erg moeilijk is. Terwijl Tessa probeert haar leven weer op orde te krijgen, beseft Hardin dat hij het behoorlijk heeft verpest. En het enige dat hij nooit kwijt zou willen raken is Tessa. After 2 After we collided After 2 Je kan niet leven zonder hem Anna Todd Boekerij verliezen begin relatie goed wreed liefde weddenschap bom speciaal twijfelen diepzinnige aandachtige jongen buitenkant verliefd loslaten simpel herinnering nachten verzengende aanrakingen kussen gebroken belofte deel boek sprookje voorbij loslaten moeilijk leven orde verpest onbekend terrein meisje veranderen relatie standvastig leeservaring meeslepend after boekenreeks zinderende spanning trots gunt samen grote liefde cover filmeditie bovenhoek exclusief materiaal einde bonushoofdstuk lezen gestopt aanraden overslaan nieuwsgierig serie schitterend erotische roman recensie review Hiermee begeeft Hardin zich op onbekend terrein. Nog nooit deed hij moeite voor een meisje. Zal het hem lukken om te veranderen? Zullen deze twee ooit écht bij elkaar horen en een standvastige relatie krijgen?

Meeslepend is ook dit deel van de After Boekenreeks. Je voelt de zinderende spanning. Je bent trots op Tessa die haar leven weer op pakt, maar gunt Hardin ook dat hij kan veranderen en samen kan zijn met zijn grote liefde.

Op de cover van de filmeditie staat in de rechter bovenhoek dat er exclusief materiaal in dit boek zit. Dat is helemaal aan het einde, Een bonushoofdstuk. Deze begon ik te lezen, maar ben daar ook snel mee gestopt. Ik zou aanraden hem gewoon over te slaan en – wanneer je toch nieuwsgierig bent – deze pas te lezen wanneer je de gehele serie uit hebt.

After 2 Je kan niet leven zonder hem is wederom een schitterend verhaal en hoewel het een dik boek is, ben je daar veel te snel doorheen.

After 2 After We collided – Anna Todd
Erotische roman, paperback, 608 pagina’s, Boekerij