Beste vriendinnen en het superkonijn [recensie]

Muffin Club deel 3 boekenreeks beste vriendinnen en het superkonijn uitgeverij holland Katja alves oplossingen clubhuis etage verhuren super albert konijn TamTam recensie review

Muffin Club deel 3 boekenreeks beste vriendinnen en het superkonijn uitgeverij holland Katja alves oplossingen clubhuis etage verhuren super albert konijn TamTam recensie reviewDe Muffin-Club De Muffin-Club bakt niet alleen muffins, maar helpt elkaar ook met het oplossen van ingewikkelde zaken. Het motto van de club is niet voor niets KCS – keigoed, cool en superslim. Dat komt goed van pas, want er is een probleem. Het geheime clubhuis loopt gevaar. Natuurlijk bedenken Lulu, Lin, Tamtam en Miranda meteen een plan om het terug te veroveren. Want wat is nu een club zonder clubhuis? Maar nog voor ze het plan kunnen uitvoeren, worden ze opgeschrikt door een geheimzinnige verdwijning.

Eerder schreven wij al een recensie over De zoetste club ter wereld, het eerste deel van de Muffin Club. Beste vriendinnen en het superkonijn is alweer het derde boekje in deze reeks, maar kan afzonderlijk gelezen worden. In dit deel gaat het over het verhaal van TamTam.

Beste vriendinnen en het superkonijn

Muffin Club deel 3 boekenreeks beste vriendinnen en het superkonijn uitgeverij holland Katja alves oplossingen clubhuis etage verhuren super albert konijn TamTam recensie reviewDit keer heeft TamTam de hulp nodig van de Muffin-Club, al had ze dat zelf nooit verwacht. De vriendinnen hadden net bedacht dat ze hun clubhuis in de leegstaande etage van Miranda’s ouders zouden maken, maar nu komen er opeens mensen wonen! Niet alleen het feit dat het clubhuis moet sluiten was een ramp, maar ook zou haar moeder nu ontdekken dat haar konijn – Super Albert – aan de vloerbedekking had geknaagd. Daardoor zou ze echt flink in de problemen komen. Maar gelukkig lost de Muffin-Club alle problemen op! Zal het de Beste vriendinnen en het superkonijn lukken om het clubhuis te redden?

De oplossingen van de Muffin-Club zijn hilarisch te noemen: een verbodsbord met handkusjes, een echte rattenplaag en zelfs de inzet van Super Albert wordt geprobeerd. Juist door de maffe oplossingen is Beste vriendinnen en het superkonijn een heerlijk boek om te lezen!

Beste vriendinnen en het superkonijn: Muffin-Club (3) – Katja Alves
Bekijk op Bol.com logoZelf lezen, hardcover, 108 pagina’s, Uitgeverij Holland

Bekijk hier alle delen van De Muffin-Club op Bol.com >>>