Bloem deel 1 [recensie]

Hoewel Ari Kyrkos het als kleine jongen heerlijk vond om zijn vader te helpen in de familiebakkerij, ziet hij zichzelf dat niet zijn hele leven doen. Hij wil naar de grote stad om bekend te worden met zijn muziek. Maar als hij sollicitatiegesprekken afneemt om een goede vervanger te vinden voor in de bakkerij, leert hij Hector kennen. Hector is dol op bakken en is relaxed, grappig en knap. Terwijl ze samen het ene brood na het andere bakken, lijkt er iets op te bloeien tussen de twee jongens… als Ari het tenminste niet verpest.

Bloem deel 1 Kevin Panetta Savanna Ganucheau graphic novel Dutch venture publishing jongen vader helpen familiebakkerij leven grote stad muziek sollicitatiegesprekken vervanger bakkerij bakken relaxed grappig knap samen brood bloeien jongens fans heartstopper ouders leven kind droom band bekend vertrekken plan nodig oproepje sollicitaties hulp reacties iedereen plezier vraag klikt liefde opbloeit lezen boek september tweede deel recensie review Recensie:
Fans van Heartstopper opgelet. Bloem (deel 1) is een graphic novel dat zich afspeelt omtrent een bakkerij. Het familiebedrijf heeft het zwaar én dus moet Ari zijn ouders wel helpen. Maar hij wil heel iets anders met zijn leven.

Bloem

Als kind hielp Ari graag in de bakkerij, maar nu hij ouder wordt, heeft hij een andere droom. Samen met zijn band wil hij bekend worden en daarvoor wil hij naar de grote stad vertrekken. Maar zijn ouders hebben hem nodig in de bakkerij. Ari bedenkt een plan. Hij zorgt voor een oproepje en hoopt tijdens de sollicitaties de geschikte hulp te vinden voor de bakkerij. Er volgen heel wat reacties, maar niet iedereen kan even goed bakken. Hector wel en Ari helpt met veel plezier Hector in de bakkerij.

Bloem deel 1 Kevin Panetta Savanna Ganucheau graphic novel Dutch venture publishing jongen vader helpen familiebakkerij leven grote stad muziek sollicitatiegesprekken vervanger bakkerij bakken relaxed grappig knap samen brood bloeien jongens fans heartstopper ouders leven kind droom band bekend vertrekken plan nodig oproepje sollicitaties hulp reacties iedereen plezier vraag klikt liefde opbloeit lezen boek september tweede deel recensie review De grote vraag is: nu het zo goed klikt tussen de jongens, zal Ari nog wel weg willen uit het dorp? En is het mogelijk dat er liefde opbloeit tussen hen? Net op het moment dat je niets liever wil dan verder lezen, is het boek uit. En helaas, helaas… Je moet nog tot september wachten op het tweede deel!

Bloem deel 1 – Kevin Panetta & Savanna Ganucheau
Graphic Novel, paperback, 180 pagina’s, Dutch Venture Publishing