Cadeautip: Persoonlijk kinderboek van YourSurprise.nl [recensie]

Lezen voor kinderen wordt nu nog leuker! Met een origineel kinderboek van YourSurprise. Laat jouw (klein)kindje zelf de hoofdrol spelen in een van de unieke kinderboeken en lezen wordt echt een feestje. We hebben een enorme keuze aan bekende kinderboeken, die je stuk voor stuk kunt personaliseren met je eigen naam. Zo beleeft je kindje samen met zijn of haar favoriete karakter de leukste avonturen.

De Kinderboekenweek begint op 4 oktober weer en dat is uiteraard een heel geschikt moment om je (klein)kind een boek cadeau te doen. Verras hem of haar met een bijzonder boek, namelijk eentje waar hij of zij de hoofdrol in speelt! YourSurprise heeft een uitgebreid assortiment kinderboeken die gepersonaliseerd kunnen worden. Overigens zijn er ook boeken voor volwassenen verkrijgbaar en tijdschriften zoals Donald Duck.

Persoonlijk Kinderboek van YourSurprise.nl

Het assortiment kinderboeken dat je kunt laten personaliseren is groot bij YourSurprise. Wat dacht je van een boek van Dora, Dikkie Dik of Dolfje Weerwolfje? Of geniet je kind meer van de avonturen van Suske en Wiske, Woezel & Pip of Mees Kees?
Uit het uitgebreide assortiment koos ik Disney Frozen: Magie van het Noorderlicht.

Gepersonaliseerd kinderboek

Wanneer je het boek van je keuze hebt geselecteerd, ga je verder met personaliseren. Sommige opties zijn niet bij alle boeken mogelijk, maar per boek zie je welke gegevens worden aangepast. In het geval van Frozen werden de volgende gegevens gevraagd: Voor-  Gepersonaliseerd kinderboek YourSurprise.nl kado cadeau tijdschriften kinderboeken boeken volwassenen personaliseren verhaal persoonlijk naam geboortedatum woonplaats foto Kinderboekenweek boekenwurm recensie review en achternaam, woonplaats en geboortedatum. Optioneel kon ik nog kiezen voor een persoonlijke tekst voorin het boek én een foto op de achterzijde en bij de persoonlijke boodschap (zelfde foto). Verder dien je aan te geven of het om een meisje of jongen gaat, zodat de tekst in het boek daarop aangepast kan worden (hij/zij).

Het resultaat

Ik was natuurlijk erg nieuwsgierig naar het resultaat en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben. Wat een origineel cadeau! De personalisering  is uitgebreid doorgetrokken en dat vergroot de leesvreugde enorm. Op de voorzijde van de cover staat een rondje met Special Edition Sophie. Op de achterzijde staat een rondje met haar foto en haar naam. Op de rug van het boek staat de titel én Special Edition Sophie (+ achternaam). Op het eerste vel staat de foto en nam van mijn dochter afgebeeld, plus de persoonlijke boodschap die ik had opgegeven.

In het verhaal wordt de eerste keer dat de naam van mijn dochter genoemd wordt volledig gebruikt, dus voor- en achternaam. Ook staat daar haar woonplaats bij vermeld. Daarna kom je regelmatig haar naam tegen in het boek. Ze is echt één van de hoofdrolspelers in het verhaal. Eigenlijk had ik er zelf ook niet meer aan gedacht, waardoor een beetje aan het einde van het verhaal nog een verrassing om de hoek kwam… De datum van haar  Gepersonaliseerd kinderboek YourSurprise.nl kado cadeau tijdschriften kinderboeken boeken volwassenen personaliseren verhaal persoonlijk naam geboortedatum woonplaats foto Kinderboekenweek boekenwurm recensie review verjaardag is op een mooie manier ook in het verhaal verwerkt. Doordat dit pas laat in het verhaal is verwerkt, komt het echt als een extra verrassing. Persoonlijker en leuker kan eigenlijk niet!

Levering

Op werkdagen voor 16:00u besteld betekent dat je het boek de volgende werkdag al in huis hebt. Helaas liep dit in mijn geval iets anders, het boek liep een dag vertraging op. Daar kreeg ik keurig per mail bericht over en daarin werd direct gemeld dat mocht hierdoor het cadeau niet op tijd komen, ik contact op moest nemen met de klantenservice zodat gezocht werd naar een passende oplossing. Nu zou ik niet zo kortdag een cadeau online bestellen, maar het is netjes dat deze webwinkel daar wel rekening mee houdt en daar ook op inspeelt.

Heb je voor een boekenwurm een origineel cadeau nodig? Denk dan eens aan de persoonlijke boeken van YourSurprise. Een leuk kado voor groot en klein!

YourSurprise