Het coolste vriendenboek ter wereld [recensie]

Het coolste vriendenboek ter wereld Brunhilde Borms Eva Mouton Lannoo recensie review opdrachten lijstjes vriend vriendin maatje

Het coolste vriendenboek ter wereld Brunhilde Borms Eva Mouton Lannoo recensie review opdrachten lijstjes vriend vriendin maatje Eindelijk een vriendenboek met originele opdrachten, vragen en lijstjes
Dit is echt het coolste vriendenboek ter wereld! Boordevol leuke OPDRACHTEN, grappige LIJSTJES en bijzondere VRAGEN. Geef het boek aan je beste vrienden en krijg het terug met gedichten, collages en verhalen over jullie VRIENDSCHAP. Ontdek in welk huis je vrienden later willen wonen. Kom te weten wat hun lievelingsgerecht is. Welk liedje past bij jullie vriendschap? Brunhilde Borms bedacht de originele lijstjes en opdrachten. Eva Mouton illustreerde ze met zwier. Maak er met je vrienden een uniek en onvergetelijk boek van, een ode aan jullie vriendschap, het coolste vriendenboek ter wereld.

Het coolste vriendenboek ter wereld Brunhilde Borms Eva Mouton Lannoo recensie review opdrachten lijstjes vriend vriendin maatje Geen vriendenboekje boordevol vragen die voor iedereen hetzelfde zijn. Naam, hobby’s, waar kennen we elkaar van, favoriete film etc. etc. Nee, het coolste vriendenboek ter wereld pakt het eens heel anders aan. Zo leer jij je vrienden van een hele andere kant kennen!

Het coolste vriendenboek ter wereld

Ook met het coolste vriendenboek ter wereld begint het met het afgeven van het boek aan een vriend of vriendin. Maar dit keer bladert je maatje niet door naar de eerst volgende bladzijde, maar slaat hij of zij het boek op een willekeurige bladzijde open. Of bladert het lekker door om zo een opdracht uit te zoeken. Je weet van te voren dus niet wie welke opdracht maakt! Misschien zijn er zelfs wel meerdere lijstjes of opdrachten ingevuld! Verrassing!

Het coolste vriendenboek ter wereld Brunhilde Borms Eva Mouton Lannoo recensie review opdrachten lijstjes vriend vriendin maatje Het concept van dit vriendenboekje vind ik persoonlijk erg leuk. Weer eens wat anders dan de standaard vragen. Een collage van snoeppapiertjes, zodat je later ook nog weet wat je beste vriend(in) graag snoepte. Een plattegrond van de klas waarop staat waar iedereen zit en waar zouden jouw vrienden graag wonen? Gewoon in Nederland of in een stad aan de andere kant van de wereld?

Voorin het boek zit ook nog een stickervel, zodat jij of je vrienden het boek ook nog eens extra kunnen pimpen!

Het coolste vriendenboek ter wereld – Brunhilde Borms & Eva Mouton
Bekijk op Bol.com logoNederlandse boeken, hardcover, Lannoo