Dadoe: Prentenboek + CD van Jim Bakkum en Kirsten Michel [recensie]

Dadoe Jim Bakkum Kirsten Michel prentenboek met CD Leopold liedjes muziek avonturen verhaaltjes voorlezen tekeningen vrolijkheid zingen songteksten recensie review

Opgelet, daar is Dadoe met zijn politie-loopwagen. Met zijn buurmeisje Didi en zijn ondeugende hondje Toby beleeft hij allerlei avonturen. Hij racet door de woonkamer, springt op de trampoline, houdt een superstepwedstrijd en is aan het eind van de dag nog lang niet moe! Prentenboek met CD.

Jim Bakkum en Kirsten Michel hebben een lief prentenboek gemaakt waarbij twee kinderen de leukste avonturen in beleven. En na het lezen gaat de pret nog even door, want met de bijgeleverde CD haal je de vrolijkheid in huis!

Dadoe

Dadoe Jim Bakkum Kirsten Michel prentenboek met CD Leopold liedjes muziek avonturen verhaaltjes voorlezen tekeningen vrolijkheid zingen songteksten recensie review Voorlezen wordt een feestje met de leuke verhaaltjes uit Dadoe. De onderwerpen zijn divers, maar vooral ook herkenbaar voor de doelgroep. Verjaardagen, samen spelen, koekjes bakken, zwemmen, plassen op het toilet… Het zijn allemaal situaties die de kinderen zullen herkennen. Korte verhaaltjes die worden vergezeld met vrolijke tekeningen. En wanneer je uitgelezen bent, kun je verder gaan met de CD die achterin het boek zit.

Nieuwsgierig zet ik de muziek aan. Ik ben blij verrast wanneer ik de liedjes hoor. Er zit voldoende variatie in de deuntjes, waardoor deze CD ook bij ouders niet snel zal vervelen. Leuk is dat bij elk verhaaltje een liedje is, wat het geheel helemaal compleet maakt. De songteksten staan ook achterin het boek, maar deze heb je niet echt nodig. De teksten blijven snel hangen, waardoor je al snel mee zult zingen, samen met je kind.

Dadoe – Jim Bakkum & Kirsten MichelBekijk op Bol.com logo
Prentenboek met CD, hardcover, 48 pagina’s, Leopold