Dagboek van een Muts Vriendinnenbox [recensie]

Dagboek van een Muts Vriendinnenbox BFF armbandjes vriendschapsbandjes Kumihimo schijf stickervellen pocketeditie deel 2 Zoek ’t lekker uit cadeaubox dagboek recensie review

In deze geweldige Vriendinnenbox van de populaire serie Dagboek van een muts vind je Dagboek van een muts – Zoek ‘t lekker uit! (deel 2) + allerlei andere superleuke HEBBENDINGEN. Of je Nikki Maxwell uit de razend populaire serie Dagboek van een muts nu wel of niet kent, van deze coole Vriendinnenbox wordt iedereen blij!

Dagboek van een Muts Vriendinnenbox BFF armbandjes vriendschapsbandjes Kumihimo schijf stickervellen pocketeditie deel 2 Zoek ’t lekker uit cadeaubox dagboek recensie review Met een Dagboek van een Muts fan in huis, was de blijdschap natuurlijk groot toen ze opeens dit megadikke boek zag. Alleen is het geen gewoon boek, maar een opbergbox waar je al je geheimen in kunt verstoppen. Want wanneer je hem in de boekenkast tussen al je andere boeken zet, valt niemand het op dat dit geen boek is!

Dagboek van een Muts Vriendinnenbox

Het is een echte gadget voor de Dagboek van een Muts fans, maar vooral leuk wanneer je het tweede deel uit deze meidenreeks nog niet in huis hebt. Want ook al is de box zelf geen echt boek, er zit wel een pocketeditie van Dagboek van een Muts 2 Zoek ’t Lekker uit in. Maar dat is nog niet alles! Verder zit er – toepasselijk – een dagboek in die je natuurlijk in deze vriendinnenbox kunt opbergen. Drie stickervellen met mutserige stickers en vriendschapskaartjes voor je BFF’s. Verder een Kumihimo schrijf met verschillende kleuren draad om de coolste armbandjes te maken. Echte vriendschapsarmbandjes voor jou en je vriendinnen natuurlijk!

Dagboek van een Muts Vriendinnenbox BFF armbandjes vriendschapsbandjes Kumihimo schijf stickervellen pocketeditie deel 2 Zoek ’t lekker uit cadeaubox dagboek recensie review Wanneer je de cover van de vriendinnenbox openslaat zie je dat dit niet een gewoon boek is. Een ruim opbergvak waar jij je dagboek, maar ook andere geheimen in kunt opbergen. Het feit dat deze onopvallend tussen jouw boeken in de boekenkast gezet kan worden, wordt hier in huis erg leuk gevonden. De cover sluit met een magneetsluiting, waardoor deze ook echt goed dicht zit, maar wel eenvoudig (als een boek) te openen is.

Wellicht vraag jij je af waarom juist het tweede deel in deze vriendinnenbox zit. Nou dat is heel simpel te verklaren. Vorig jaar kwam er namelijk al een Dagboek van een Muts Cadeaubox uit waarin het eerste deel zat.
Ongetwijfeld zal op veel verlanglijstjes deze leuke vriendinnenbox komen te staan!

Dagboek van een Muts Vriendinnenbox