DVD: Goede Tijden Slechte Tijden Seizoen 16 [recensie + winactie]

Na de spannende cliffhanger van seizoen 15 begint het zestiende seizoen van deze ongekend populaire serie met nieuwe ontwikkelingen, liefdesverklaringen en spannende wendingen. Met ruim 89 uur kijkplezier kunnen de GTST fans hun hart ophalen en kunnen ze op elk moment van de dag genieten van hun dagelijkse dosis van hun favoriete soap!

De soapserie Goede Tijden Slechte Tijden is voor mij echt iets uit mijn jeugd. Vanaf de eerste aflevering was ik verknocht aan de serie en zat ik elke avond voor de buis. Na een aantal jaren ging de liefde een beetje over doordat de verhaallijnen steeds absurder werden. Ik heb dus al jaren geen complete aflevering meer gezien. Wel zie ik regelmatig stukjes voorbij komen, dus helemaal vreemd is de serie mij nog altijd niet. En dan heb je nu opeens de DVD Goede Tijden Slechte Tijden Seizoen 16 in handen… Dat is toch wel weer even wennen, want hiermee duik je een flink stuk terug in de tijd. Dit seizoen werd door RTL4 uitgezonden in 2005/2006.

DVD Goede Tijden Slechte Tijden Seizoen 16

Eerlijk is eerlijk, ik heb nog lang niet alle afleveringen bekeken, want daarvoor is het gewoon teveel. En een recensie schrijven nadat ik alle 215 afleveringen heb bekeken, zou een beetje mosterd na de maaltijd zijn. Dus heb ik maar wat willekeurige afleveringen van de 20 CD’s geselecteerd en deze bekeken. Zo belande ik onder andere bij de verwisseling van Arnie als baby en Meneer Harmsen die neergeslagen is in zijn huis. Frits van Houten die zich schuil houdt in de Rozenboom en Linda die na lange tijd plotseling weer opgedoken is.

Het is duidelijk te merken dat de serie aan veranderingen onderhevig is geweest. Veel personages die in dit zestiende seizoen te zien zijn, kom je niet meer tegen in de huidige afleveringen. Maar zeker net zo leuk om te zien zijn de karakters die er jaar na jaar weer zijn, Ludo en Janine bijvoorbeeld.

DVD Goede Tijden Slechte Tijden Seizoen 16 GTST 20 discs 215 afleveringen 89 uur Just Entertainment 2005 2006 recensie review winactie winnenVoor de echte fans van deze serie is dit een mooie manier om nog eens te genieten van alle geheimen en roddels. Om geliefde personages die vertrokken zijn weer eens te zien schitteren in hun rol én om hun geheugen weer op te frissen. Want ik kan mij zo voorstellen dat je na ruim tien jaar niet alles meer weet…

Mochten we straks een gure herfst of winter krijgen, dan heb je in ieder geval een goed excuus om lekker op de bank te gaan zitten voor de tv. Een heel seizoen GTST kijken, heb je namelijk niet zo maar gedaan.

Winactie = Verlopen

Je kunt niet meer meedoen. Prijswinnaar is Danielle Lagerburg

Wil jij ook kans maken op deze DVD Box? Stuur dan snel een email met je adresgegevens naar win@wijtestenhet.nl o.v.v. GTST 16. Meedoen kan t/m 6 september. Op 7 september zullen wij de winnaar in dit bericht bekend maken én de winnaar per mail op de hoogte stellen.

DVD Goede Tijden Slechte Tijden Seizoen 16Bekijk op Bol.com logo
DVD, 20 discs, 215 x 25 minuten, Just Entertainment