Dylan Haegens Stripboek 2 [recensie]

Een gloednieuw stripboek van YouTuber Dylan Haegens!

Eindelijk: een tweede stripboek van Dylan Haegens en zijn team! Met weer heel veel grappige strips voor alle fans van Dylan, Marit, Teun en Rick. Net als bij het eerste stripboek beloven we je dat je regelmatig in een deuk zal liggen!

Na het succes van het eerste stripboek van Dylan Haegens kunnen fans eindelijk weer Dylan Haegens Stripboek 2 gloednieuw YouTuber team grappig strips fans Dylan Marit Teun Rick regelmatig deuk succes genieten strips video’s YouTube lezen deel korte strips onderwerpen humor bekend tosti’s vakantie TikTok school uitjes uitgelezen lezen maak lege bladzijden vakjes stripafbeeldingen onderwerp tekenen delen sociale media moon uitgevers recensie review genieten van nieuwe strips van Dylan, Marit, Teun en Rick.

Dylan Haegens Stripboek 2

Voor wie geen genoeg kan krijgen van de video’s van Dylan Haegens op YouTube, kan nu ook offline genieten van zijn avonturen. Scherm uit en lekker verder lezen. Het tweede stripboek bevat – net zoals het eerste deel – korte strips over allerlei onderwerpen. Maar allemaal met de humor die bekend is uit hun video’s. Tosti’s, vakanties, TikTok, school en uitjes. Het komt allemaal voorbij in de strips.

Het duurt niet lang voordat het boek uitgelezen is, maar gelukkig verveelt het niet snel en kun je de strips prima later nog eens lezen. En in de tussentijd? Dan maak jij gewoon je eigen strips. Achterin het boek zijn namelijk een aantal lege bladzijden. Vakjes voor de stipafbeeldingen zijn al gemaakt. Aan jou de eer om het onderwerp te bedenken en een leuke strip te tekenen. Het resultaat kun je dan uiteraard via sociale media delen.

De stripboeken van Dylan Haegens zijn een leuk cadeau voor onder de kerstboom. Een must-have voor de fans.

Dylan Haegens Stripboek 2 – Dylan Haegens
Stripboek, paperback, 60 pagina’s, Moon Uitgevers