Een brandweerkazerne om open te vouwen [recensie]

Een brandweerkazerne om open te vouwen Lucie Brunellière reeks serie huis boerderij school kasteel dierentuin brandweerkzerne om open te vouwen recensie review Clavis prentenboek kartonboekje zoeken ontdekken vinden avontuur spelen afbeeldingenbrandweer

Een brandweerkazerne om open te vouwen.

In dit boekje kun je heel veel zoeken en goed naar de prenten kijken.
Maar je kunt het ook helemaal openvouwen.
Zo krijg je een echte minibrandweerkazerne!

Wat een ontzettend leuk boekje is Een brandweerkazerne om open te vouwen! Op het eerste gezicht lijkt het een gewoon kartonboekje, maar al snel kom je er achter dat het een echte brandweerkazerne is. Er zijn twee manieren om aan de slag te gaan met dit boekje: gewoon lekker bladeren en zoeken naar alle spullen en ontdekken wat ze allemaal bij de brandweer gebruiken. Maar eenmaal opengeslagen verander het boekje in Een brandweerkazerne om open te vouwen!

Een brandweerkazerne om open te vouwen

Wanneer je Een brandweerkazerne om open te vouwen gaat “lezen” zie je steeds een bladzijde met allemaal plaatjes. Deze plaatjes worden bij naam genoemd en dan kun je de Een brandweerkazerne om open te vouwen Lucie Brunellière reeks serie huis boerderij school kasteel dierentuin brandweerkzerne om open te vouwen recensie review Clavis prentenboek kartonboekje zoeken ontdekken vinden avontuur spelen afbeeldingenbrandweerpagina openklappen om de afbeeldingen te vinden in de kleurrijke prent die aan de andere kant van de bladzijde zit. Ontdek de zaklamp en de computer in het kantoor. Kun je de brandblusser en de ladder vinden in de garage? Op het plein staat een hond en ook kun je daar reddingsvesten vinden. Tenslotte kun je op straat nog het verkeerslicht vinden en het afzetlint. Dit zijn slechts enkele voorbeelden die je kunt zoeken op de prenten in dit boek.

Maar als je de opengeslagen bladzijden plat neerlegt op de grond en het boekje rechtovereind zet, ontstaat er Een brandweerkazerne om open te vouwen. Door de pagina’s te kiezen die jij wilt hebben, blus je de brand of kun je aan de slag op kantoor. Hierdoor krijg je een echte brandweerkazerne waar kinderen ongetwijfeld uren zoet mee zullen zijn. Vanaf nu is elk brandweer avontuur helemaal compleet met deze brandweerkazerne.

Om open te vouwen serie

Een brandweerkazerne om open te vouwen is slechts één boekje uit een reeks. Er zijn namelijk nog meer titels verschenen om open te vouwen. Een huis, een school, een boerderij, een kasteel en een dierentuin zijn eveneens te verkrijgen.

Een brandweerkazerne om open te vouwen – Lucie Brunellière
Bekijk op Bol.com logoPrentenboek, kartonboekje, 10 pagina’s, Clavis Books

Bekijk hier alle “om open te vouwen” boekjes uit deze serie op Bol.com >>>