Een eenzame Kerst [recensie]

Een eenzame Kerst Amanda Prowse roman recensie review Meg alleenstaande moeder bakkerij New York Londen liefde onverwachte wendingen voorspelbaar verrassen gezelligheid Aerial media Company

Een eenzame Kerst Amanda Prowse roman recensie review Meg alleenstaande moeder bakkerij New York Londen liefde onverwachte wendingen voorspelbaar verrassen gezelligheid Aerial media CompanyMeg is een alleenstaande moeder en is gelukkig met haar zoontje Lucas. Maar tijdens de periode voor Kerstmis begint het altijd te kriebelen. De versierde straten, de winkels vol met kerstcadeautjes en de supermarkten die alle soorten feestmaaltijden aanprijzen. Meg droomt al jaren van een heel gezellige en sfeervolle kerst. Met een echte kerstboom, versieringen in huis en cadeautjes bij de open haard. Maar er mist toch iets in haar leven. Voor wie zou ze eigenlijk het hele huis in kerstsfeer brengen? Alleen voor haar zoontje?
Zal ze weer alleen zijn deze Kerst of verandert alles door een ontmoeting met een onbekende?

Een eenzame kerst? is een echt boek waarmee je in de dagen voor Kerst wegduikt op de bank of in bed. Lekker even genieten van een mooi verhaal in Kerst sfeer. Meg is een alleenstaande moeder en woont samen met haar zoontje boven de bakkerij waar ze werkt. Al snel kom je meer te weten over Meg en merk je dat ze geen gemakkelijke jeugd heeft gehad. Wanneer ze voor haar werk de kans krijgt om naar New York te gaan, twijfelt ze. Gelukkig weet haar baas (en haar vrienden) haar te overtuigen dat ze echt moet gaan. En dat blijkt een hele goede zet, want geheel onverwacht ontmoet ze daar de man van haar dromen…

Een eenzame Kerst

Het vooruitzicht van een Kerst zonder een lieve man om haar heen lijkt te verdwijnen als ze in New York de charmante Edd tegen het lijf loopt. De twee voelen zich enorm tot elkaar aangetrokken en ze genieten volop van de dagen die ze samen hebben in New York. Maar dan komt het afscheid en keert Meg weer terug naar Londen. Zal hun liefde stand houden of is de afstand toch te groot? Een eenzame kerst? vertelt het verhaal van een vrouw die op zoek is naar liefde, maar vooral ook de onvoorwaardelijke liefde van een moeder voor haar kind. Meg wil haar zoon Lucas alles geven, maar het liefst een Kerst vol gezelligheid, de kerst waar zij altijd naar heeft verlangd.

Schrijfstijl

Amanda Prowse heeft een vlotte schrijfstijl en weet direct je aandacht te pakken. Eenmaal kennis gemaakt met Meg, wil je weten hoe haar verdere leven verloopt. Het verhaal is vlot geschreven, is soms voorspelbaar, maar weet je als lezer ook te verrassen met onverwachte wendingen. Een eenzame Kerst? is een heerlijk feelgood boek om tijdens de koude, gure avonden mee weg te kruipen!

Bekijk op Bol.com logoEen eenzame kerst – Amanda Prowse
Roman, paperback, 348 pagina’s, Aerial Media Company