Een schat in het park: Deel 3 van de Koen en Lot serie [recensie]

Een schat in het park Koen en Lot Deel 3 serie reeks leren lezen AVI M3 Van Holkema & Warendorf Marianne Busser en Ron Schröder avontuur heet Mark Janssen buurman Bol praatje advies park spelen boef vreemde man begraaft doos leesboekje prenten doos zwaar openen schat

Koen en Lot zien een vreemde man in het park. Hij stopt iets in de grond, maar wat is het? Een schat misschien? Een beetje eng is het wel, maar Koen en Lot gaan op onderzoek uit.

Een schat in het park is het derde deel in de reeks bekende en geliefde AVI-boekjes over Koen en Lot, met nieuwe sprankelende illustraties van Mark Janssen.

Een schat in het park Koen en Lot Deel 3 serie reeks leren lezen AVI M3 Van Holkema & Warendorf Marianne Busser en Ron Schröder avontuur heet Mark Janssen buurman Bol praatje advies park spelen boef vreemde man begraaft doos leesboekje prenten doos zwaar openen schat Koen en Lot hebben het heet en weten niet zo goed wat ze moeten doen. Ze zien dat Buurman Bol in de tuin bezig is en ze besluiten een praatje met hem te gaan maken. Zijn advies tegen de hitte is simpel: gewoon iets leuks gaan doen. Op zijn advies gaan Koen en Lot  naar het park en spelen ze alsof er een boef is. Maar dan komt er wel een hele vreemde man langs en die begraaft een doos in de grond. Een schat in het park is een spannend en leuk leesboekje over Koen en Lot op AVI M3 niveau.

Een schat in het park – Koen en Lot 3

Alweer de derde deel van de Koen en Lot leesboekjes reeks. Mark Jansen maakte schitterende, levendige prenten bij het verhaal van Marianne Busser en Ron Schröder. Een schat in het park Koen en Lot Deel 3 serie reeks leren lezen AVI M3 Van Holkema & Warendorf Marianne Busser en Ron Schröder avontuur heet Mark Janssen buurman Bol praatje advies park spelen boef vreemde man begraaft doos leesboekje prenten doos zwaar openen schat Wanneer Koen en Lot op advies van de buurman naar het park gaan, blijkt dat daar soms hele vreemde figuren langs komen. Een man verfvlekken op zijn jas en lang rood haar begraaft een doos onder een boom. Zal er echt Een schat in het park  begraven zijn?
De serie leesboekjes over koen en Lot zijn stuk voor stuk leuke en spannende avonturen. Dit keer gaat het tweetal op zoek naar een echte schat. Wanneer de vreemde man weg is, graven ze de doos op en merken ze dat deze wel heel erg zwaar is. Ze gaan er mee naar Buurman Bol en daar openen ze snel de doos. Zal er echt een schat in zitten? En wie was toch die vreemde man in het park? Je leest het allemaal in Een schat in het park!

Een schat in het park (Koen en Lot 3) – Marianne Busser en Ron Schröder
Leren Lezen, hardcover, 32 pagina’s, Van Holkema & Warendorf