Een vlucht naar jou [recensie]

Een vlucht naar jou Madelein Kerseboom roman Xander Uitgevers eerste deel Vlucht-serie stewardess wereld thuis vriend druk carriere bestsellerauteur relatie stroef vlucht Buenos Aires knappe verleiding weerstaan affaire noodlot hulp geheim kaartenhuis samen voorgoed heerlijk boek succesvolle auteur boek huis gevolgen tweetal oog verliezen zonnige bestemming man charmes afscheid opbiechten besluit geheimen geboeid nieuwsgierig verhaal boekenreeks recensie review

In Een vlucht naar jou, het eerste deel in de Vlucht-serie van Madelein Kerseboom, vliegt Esmee als stewardess de hele wereld over. Thuis wacht haar vriend Melvin op haar, al heeft hij het even druk met zijn eigen carrière als bestsellerauteur. Esmee lijkt haar leven helemaal op orde te hebben, maar haar relatie loopt stroef. Als ze tijdens een vlucht naar Buenos Aires de knappe Javier tegenkomt, kan ze de verleiding dan ook niet weerstaan, en een stormachtige affaire begint. En juist dan slaat in Melvins leven het noodlot toe… waardoor hij haar harder nodig heeft dan ooit. Terwijl Esmee hem te hulp schiet, ontdekt hij haar geheim en valt hun leven als een kaartenhuis in elkaar. Is alles wat ze samen hebben opgebouwd voorgoed kapot?

Wat een heerlijk boek om te lezen is Een vlucht naar jou. Je krijgt als lezer een mooi beeld van het leven van een stewardess. Melvin is een succesvolle auteur en druk met zijn volgende boek. Esmee reist als stewardess heel de wereld over en is dus regelmatig van huis. Dit heeft gevolgen voor hun relatie. Het tweetal lijkt een beetje langs elkaar heen te leven en elkaar uit het oog te verliezen. En wanneer op een zonnige bestemming een man zijn oog laat vallen op Esmee, valt zij al snel voor zijn charmes. Het tweetal beleeft een heerlijke tijd, maar dan volgt het onvermijdelijke afscheid… Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Een vlucht naar jou Madelein Kerseboom roman Xander Uitgevers eerste deel Vlucht-serie stewardess wereld thuis vriend druk carriere bestsellerauteur relatie stroef vlucht Buenos Aires knappe verleiding weerstaan affaire noodlot hulp geheim kaartenhuis samen voorgoed heerlijk boek succesvolle auteur boek huis gevolgen tweetal oog verliezen zonnige bestemming man charmes afscheid opbiechten besluit geheimen geboeid nieuwsgierig verhaal boekenreeks recensie reviewEen vlucht naar jou

Terwijl Esmee piekert of ze Melvin moet opbiechten dat ze vreemd is gegaan, wordt hun wereld op zijn kop gezet door iets anders. Esmee kan niet anders dan er voor hem zijn en besluit niets te zeggen over haar affaire. Maar geheimen komen altijd uit…

Het boek is vlot geschreven en als lezer blijf je geboeid en nieuwsgierig naar het verhaal. Je leeft mee met Esmee en Melvin. En ik kijk zeker uit naar het vervolg van deze boekenreeks!

Een vlucht naar jou – Madelein Kerseboom
Roman, paperback, 288 pagina’s, Xander Uitgevers