Fotoproducten van Colorland [recensie]

Colorland digitale foto’s telefoon cloud plaatjes fotoboek fotokalender fotocadeaus fotoproduct website koelkastmagneten foto-cadeaus fotoboek album jaar afdrukken genieten fotoalbum canvas fotokalenders fotomokken fotomagneten verkrijgbaar formaten vierkant traditionele optie dochter verrassen paardenfoto’s bestellen eenvoudig uploaden resultaat scherm set bestelproces snel eindproduct handen fotoproducten Polen huis kado zending track en trace eindresultaat fotocadeaus recensie review

Nu we vooral digitale foto’s maken, doen we er steeds minder mee. De foto’s staan op je telefoon of ergens in de cloud. Zonde! Want veel plaatjes zijn echt het bekijken waard. Of het nu gaat om een fotoboek, fotokalender of leuke fotocadeaus: je kunt het laten maken bij Colorland.

Ik hoefde niet lang na te denken toen ik de vraag kreeg of ik een fotoproduct wilde testen van Colorland. Na wat rondkijken op de website, besloot ik voor de koelkastmagneten te gaan.

Colorland foto-cadeaus

Ik hou van foto’s. Elk jaar maak ik een fotoboek. Door de foto’s steeds per keer in het album te plaatsen ben ik weinig tijd kwijt aan het boek. Wanneer er een jaar voorbij is, laat ik het album afdrukken en is het genieten geblazen wanneer het fotoalbum binnenkomt. Daarom wist ik al snel dat ik geen album nodig had. Maar wat dan wel? Een foto op canvas, fotokalenders, fotomokken… Allemaal leuk, maar het zijn ook dingen die ik al in huis heb. Dus besloot ik dit keer voor iets nieuws te gaan: koelkastmagneten.

Koelkastmagneten met je eigen foto’s

De fotomagneten van Colorland zijn verkrijgbaar in vier verschillende formaten: twee vierkante formaten (6,5 x 6,5 cm en 9 x 9 cm) Eén set bestaat uit zes magneten, waarbij je op elke magneet een andere foto kunt laten afdrukken. Daarnaast zijn er ook twee traditionelere formaten: 9 x 13 cm en 15 x 21 cm. Deze sets bestaan beide uit drie Colorland digitale foto’s telefoon cloud plaatjes fotoboek fotokalender fotocadeaus fotoproduct website koelkastmagneten foto-cadeaus fotoboek album jaar afdrukken genieten fotoalbum canvas fotokalenders fotomokken fotomagneten verkrijgbaar formaten vierkant traditionele optie dochter verrassen paardenfoto’s bestellen eenvoudig uploaden resultaat scherm set bestelproces snel eindproduct handen fotoproducten Polen huis kado zending track en trace eindresultaat fotocadeaus recensie review koelkastmagneten.

Ik koos voor de vierkante optie van 9 x 9 cm en besloot mijn dochter te verrassen met leuke paardenfoto’s.

Het bestellen op de website gaat eenvoudig en wijst zich eigenlijk vanzelf. Na het uploaden van de foto kun je schuiven en inzoomen als dit nodig is. Je ziet het resultaat goed op je scherm. Nadat je de set hebt gemaakt, kun je verder met het bestelproces en dat ging ook allemaal snel en eenvoudig. Toen was het wachten tot we het eindproduct in handen hadden…

De fotoproducten worden gedrukt in Polen, dus het duurt even voordat je de bestelling in huis hebt. Belangrijk om te weten wanneer je iets maakt als kado. Gelukkig wordt je op de hoogte gehouden en kun je de zending volgen met track en trace. De fotomagneten kwamen goed verpakt bij ons aan en het eindresultaat is erg mooi geworden!
Deze website is zeker een aanrader wanneer je op zoek bent naar leuke fotocadeaus!

Colorland