Fusion 5: Blijf bij mij [recensie]

Fusion 5: Blijf bij mij Kristen Proby Xander Uitgevers Fusion serie boekenreeks delen gelezen los boek genieten erotische romans koks televisieprogramma verleden samen relatie abrupt afgelopen jaren professionaliteit succesvol tv-programma leeservaring feelgood spanning voelbaar passie koken opnames programma zorgen match keuken gebeuren praten vroeger mis bespreken verleden gevoelens winterdagen bank kruipen restaurant seduction best bites tv topchef uitgenodigd gewaagd fascinerend overheerlijk chemie reputatie recensie review

Koken is Mia’s absolute passie en ze werkt keihard om haar restaurant Seduction tot een succes te maken. Als haar restaurant door Best Bites TV als een van de beste wordt beoordeeld, worden de eindeloze uren in de keuken eindelijk beloond. Maar dan loopt Camden Sawyer, de grootste fout van haar leven, haar restaurant binnen… Camden is een wereldberoemde topchef en als hij wordt uitgenodigd om het in een nieuw tv-programma op te nemen tegen Mia, kan hij dat niet weerstaan. Hij kent Mia nog van vroeger en weet dat ze aan elkaar gewaagd zijn. De manier waarop ze kookt is fascinerend en haar recepten zijn slim en overheerlijk. Maar werkt de chemie tussen hen ook buiten de keuken? Mia en Camden gaan de strijd aan, maar realiseren zich niet dat hun reputatie op het spel staat… En dat ook hun hart de ultieme test zal ondergaan.

Het vijfde deel uit de Fusion serie, maar gelukkig hoef je niet alle delen gelezen te hebben om van dit boek te kunnen genieten. Alle delen zijn prima los van elkaar te lezen.

Fusion 5: Blijf bij mij

Voor de liefhebbers van erotische romans is Blijf bij mij absoluut een heerlijk boek om te lezen. Het verhaal gaat over twee koks die voor een televisieprogramma samen komen. Echter hebben de twee een verleden samen. Hun relatie was destijds abrupt afgelopen en nu – na jaren – zien ze elkaar eindelijk weer. Kunnen ze samen de professionaliteit bewaren voor een succesvol tv-programma?

Fusion 5: Blijf bij mij Kristen Proby Xander Uitgevers Fusion serie boekenreeks delen gelezen los boek genieten erotische romans koks televisieprogramma verleden samen relatie abrupt afgelopen jaren professionaliteit succesvol tv-programma leeservaring feelgood spanning voelbaar passie koken opnames programma zorgen match keuken gebeuren praten vroeger mis bespreken verleden gevoelens winterdagen bank kruipen restaurant seduction best bites tv topchef uitgenodigd gewaagd fascinerend overheerlijk chemie reputatie recensie reviewEen echt feelgood boek waarin de spanning tussen Mia en Camden voelbaar is. Hun passie koken is iets wat hen verbindt en over de opnames van het programma hoeven ze zich geen zorgen te maken. Ze zijn nog altijd een gouden match in de keuken. Maar het onvermijdelijke moet ook gebeuren… praten over vroeger en wat er mis ging tussen hen.
De spanning is voelbaar tussen de twee., maar beiden zijn voorzichtig met het bespreken van het verleden en hun gevoelens voor elkaar. Zal dit tussen hen in gaan staan, of kunnen ze het verleden achter zich laten? Als lezer wil je echter maar één ding weten: zullen deze twee weer bij elkaar komen?

Een boek om tijdens de (koude), donkere winterdagen lekker mee op de bank te kruipen.

Fusion 5: Blijf bij mij – Kristen Proby
Roman, paperback, 304 pagina’s, Xander Uitgevers