Gek van jou! [recensie]

Gek van jou! Jette Schrőder roman Harlequin Jette Schroder leeservaring herkenning mislukte date verkeerde vriendjes datingleven relaties anti-mannen campagne Frappy.nl dates humor The Mansion of Love lachwekkend taferelen liefde man retraite combineren werk vrouwen les redenen cadeau weigeren artikel liefdeslessen vrouwen achterhaald mannen afgezworen happy single mannen desastreuze hilarische date vrijgezelle status platform perfect feelgood leesvoer aanrader humor romantiek verliefd gelukkig gastvrouw undercoverstuk verblijf wereld vrouwonvriendelijk instituut romantische lessen warm knappe kok recensie review

Verliefd worden was ab-so-luut niet de bedoeling.

Na die laatste mislukte date heeft Lize het hélemaal gehad met mannen. Vanaf nu is ze een ‘happy single’. En dan kan ze ook nog eens aan het werk voor Frappy.nl, hét platform voor vrouwen die geen man nodig hebben om gelukkig te zijn. Komt dat even goed uit!

Dan krijgt ze een tweeweekse retraite naar The Mansion of Love cadeau, waar gastvrouw Marie-Sophie jonge vrouwen op geheel unieke wijze onderwijst in de liefde. Meteen besluit ze dit aan te grijpen om voor Frappy een ontluisterend undercoverstuk te schrijven over haar verblijf. De wereld moet weten wat voor achterhaald en vrouwonvriendelijk instituut die belachelijke Mansion is.

Maar kan Lize wel weerstand bieden aan de toch best wel aanstekelijke romantische lessen? En waarom krijgt ze het steeds zo warm van de knappe kok des huizes?

Wanneer je op zoek bent naar feelgood leesvoer, dan is Gek van jou! Een echte aanrader. Humor en romantiek wisselen elkaar af in deze heerlijke roman.

Gek van jou!

Gek van jou! Jette Schrőder roman Harlequin Jette Schroder leeservaring herkenning mislukte date verkeerde vriendjes datingleven relaties anti-mannen campagne Frappy.nl dates humor The Mansion of Love lachwekkend taferelen liefde man retraite combineren werk vrouwen les redenen cadeau weigeren artikel liefdeslessen vrouwen achterhaald mannen afgezworen happy single mannen desastreuze hilarische date vrijgezelle status platform perfect feelgood leesvoer aanrader humor romantiek verliefd gelukkig gastvrouw undercoverstuk verblijf wereld vrouwonvriendelijk instituut romantische lessen warm knappe kok recensie reviewLize heeft de mannen afgezworen. Ze is happy single en wil dat voorlopig ook blijven. Want van mannen heeft ze voorlopig écht genoeg. Een desastreuze – maar ook hilarische date – heeft ervoor gezorgd dat ze gestopt is met daten. Haar vrijgezelle status past overigens precies bij haar werk, want het platform Frappy.nl is speciaal voor vrouwen die geen man nodig hebben. Alles perfect voor elkaar zou je zeggen…

Wanneer Lize een bijzondere retraite aangeboden krijgt, weet ze dit handig te combineren met haar werk. Want The Mansion of Love staat geheel in het teken van de liefde. Vrouwen krijgen daar les in de liefde. Lize gaat er om twee redenen heen: ten eerste wil ze het cadeau niet weigeren, ten tweede wil ze er een artikel over schrijven voor haar werk. Want liefdeslessen voor vrouwen is toch totaal achterhaald?

Iedereen vindt wel iets van herkenning in het boek. Een mislukte date of een rits aan verkeerde vriendjes. Je krijgt een inkijkje in het datingleven van Lize en haar vorige relaties. De anti-mannen campagne van Frappy.nl én de verhalen over mislukte dates zorgen voor de nodige humor. Maar ook in The Mansion komen er lachwekkende taferelen voor. Toch slaat de liefde toe op momenten dat je het minste verwacht… Zal Lize toch weer vallen voor een man?

Gek van jou! – Jette Schrőder
Roman, paperback, 352 pagina’s, Harlequin