Gewoon zoals we zijn [recensie]

Door een zware infectie belandt de tweeëntwintigjarige Guus in het ziekenhuis. De infectie is zo ernstig dat zijn hand en een gedeelte van zijn onderarm geamputeerd moeten worden. Wanneer hij wakker wordt uit de zware operatie, komt hij tot de conclusie dat hij hallucineert.
O nee, toch niet!
Degene die hem verpleegt is niemand minder dan Emilio, de jongen op wie hij op de middelbare school jarenlang heimelijk verliefd was. Het kan gewoonweg niet erger…

De cover trekt al direct mijn aandacht en het maakt me zeker nieuwsgierig naar het verhaal. Eenmaal begonnen in Gewoon zoals we zijn, kan ik het boek nauwelijks wegleggen.

Gewoon zoals we zijn

Guus belandt in het ziekenhuis en krijgt heel wat te verduren. Vanwege een ernstige infectie kan zijn hand niet meer gered worden en wordt geamputeerd. Net wanneer je denkt dat het leven niet erger tegen kan zitten, komt verpleger Emilio de kamer binnen. De jeugdliefde van Guus…Gewoon zoals we zijn Emma Anna New Adult Emma Books paperback POD Print on Demand e-book infectie ziekenhuis onderarm operatie hallucineert verpleegt middelbare school verliefd cover nieuwsgierig wegleggen verhaal verduren hand geamputeerd leven verpleger kamer jeugdliefde druk gelukkig ongemakkelijk verzorgen band groeien ontslagen contact aantrekkingskracht groot allebei hoofd opbloeien feelgood personages passen spontaan verliefd verpleegkundige arm wachten bestelproces linkje boek verzonden recensie review
Toch blijkt al snel dat Guus zich daar te druk over heeft gemaakt. Het is gelukkig helemaal niet ongemakkelijk dat uitgerekend hij hem komt verzorgen. Langzaam merk je dat de band tussen hen aan het groeien is en wanneer Guus ontslagen wordt, houden ze contact. Het wordt steeds duidelijker dat de aantrekkingskracht tussen die twee groot is. Maar allebei hebben ze ook andere dingen aan hun hoofd. Zal de liefde tussen hen opbloeien?

Feelgood met een hoofdletter F. Wat een heerlijk boek met twee fantastische personages die fantastisch bij elkaar passen. Als lezer wordt je volgens mij spontaan verliefd op de lieve verpleegkundige Emilio. Wil je een arm slaan om Guus die moet leven met één hand en daardoor het even allemaal niet ziet zitten. En samen zijn ze echt een heerlijk stel! I’m in love ♥

Gewoon zoals we zijn is als e-book verkrijgbaar, maar kun je ook als POD (Print On Demand) paperback bestellen. Omdat het boek pas gedrukt wordt wanneer het besteld is, moet je er iets langer op wachten (3-5 werkdagen). Maar je wordt keurig op de hoogte gehouden van het bestelproces en krijgt een linkje zodra het boek verzonden is.

Gewoon zoals we zijn – Emma Anna
New Adult, paperback / e-book, 408 pagina’s, Emma Books