Greetz: Verras iemand met een boeket bloemen! [recensie]

Greetz bloemen recensie verstuur boeket Bloemen bezorgen met Greetz. Wie ga jij een bloemetje sturen?

Iemand bloemen bezorgen voor een verjaardag, bedankje of gewoon zomaar? Dat kan eenvoudig met Greetz. Bij ons kun je een makkelijk prachtige bloemen bestellen en laten bezorgen. In ons assortiment heb je ruime keuze in allerlei boeketten en plantjes, in verschillende maten met heel veel soorten bloemen. Van authentieke rode rozen tot vrolijke, kleurrijke gerbera´s. Voor ieder wat wils, voor elke gelegenheid, een mooi boeket bloemen.

Alle bloemen worden direct vanuit de bloemenveiling in Aalsmeer aan de deur bezorgd. Hierdoor hebben ze een 8 daagse vers garantie.

Een kaartje sturen is altijd leuk en regelmatig verras ik wel iemand met gepersonaliseerd kaartje via Greetz. Maar met de bloemenservice had ik nog geen ervaring, maar natuurlijk wilde ik dat wel eens testen. Het aanbod van Greetz Bloemen bleek echter verrassend groot, maar uiteindelijk koos ik voor het Boeket Rozenpracht Standaard. Nog een leuke kaart erbij en mijn bloemenverrassing was klaar…

Greetz Rozenpracht standaard boeket rozen

Greetz Boeket Rozenpracht Standaard

Greetz Bloemen

Het uitzoeken van een mooi boeket bij Greetz was lastig, want ze blijken ontzettend veel keuze in het assortiment te hebben. Boeketten in allerlei maten, maar ook bloementaarten en planten. Prachtige plaatjes van de meest kleurrijke boeketten, maar als verzender wil je natuurlijk maar één ding weten: krijgt de ontvanger daadwerkelijk wat jij besteld.
Bij elk boeket staat duidelijk aangegeven “100 % geleverd zoals afgebeeld” en dus ben ik ook erg benieuwd wanneer de volgende dag het boeket wordt bezorgd. Er staat duidelijk vermeld dat de levering exclusief vaas is.

Ontvangst

Via de track & trace code weet ik de volgende dag dat de bezorger onderweg is. Het Greetz boeket wordt geleverd in een grote kartonnen doos. Wanneer ik deze open maak, stuit ik als eerste op de envelop met daarin de uitgezochte kaart. Daarna vouw ik de doos verder open en zie ik een schitterend bos rozen tevoorschijn komen. Ik heb het plaatje en de omschrijving van mijn bestelde boeket er nog eens bij gepakt en Greetz maakt zeker hun belofte waar dat het boeket 100 % geleverd wordt zoals afgebeeld.
Greetz Bloemen recensie bezorgservice boeket Het boeket staat in een plastic beker met water en uiteraard wordt er een zakje met voeding meegeleverd, zodat ik hopelijk lang kan genieten van mijn rozen: kijken of de acht daagse versgarantie ook wordt gehaald.

Geen vaas in huis?

Mocht de ontvanger geen passende vaas in huis hebben, dan is er nog geen man overboord. Ik heb geprobeerd of mijn boeket in de meegeleverde plastic vaas goed kon staan en dat bleek zeker het geval te zijn. Wanneer je het boeket daarin op tafel zet (zonder het bovenste gedeelte), valt het niet eens op dat het een plastic vaas is. Prima oplossing dus voor iedereen die geen passende vaas kan vinden.

Greetz bloemen boeket rozen recensie bloemen bezorgen bezorgserviceKaartje erbij?

Greetz zou Greetz niet zijn als je ook gewoon een mooi kaartje bij je boeket kunt bestellen. Je kunt een minikaartje uit de collectie zoeken, maar ook kun je een willekeurige kaart uit de Greetz Collectie erbij laten verzenden. Natuurlijk kies jij zelf de datum waarop de Greetz bloemen bezorgd moeten worden!

Versgarantie

Greetz belooft een achtdaagse versgarantie en dus hoop ik een week lang te kunnen genieten van dit schitterende boeket. Ik heb de dagen bijgehouden en gelukkig maakt Greetz ook deze belofte waar! Wie bij Greetz bloemen besteld, is dus verzekerd van goede kwaliteit en service!

Greetz
Kaarten/Bloemen/Cadeaus