De grote Geronimo Stilton omnibus [recensie]

De grote Geronimo Stilton Omnibus recensie review De Wakkere Muis avonturen familie vrienden opmaak stripverhaal genieten hoofdletter stilton fans leesplezier dappere angstige muis verhaal klassieker Reis om de wereld in 80 dagen samen Op naar de prehistorie dino’s dinosaurussen monsterlijke reis oog afschrikwekkende knagers Geheime Missie Olympische Spelen lezen vrolijke lettertypen kleuren prenten feit boeken doorlezen leeskilometers

De grote Geronimo Stilton Omnibus recensie review De Wakkere Muis avonturen familie vrienden opmaak stripverhaal genieten hoofdletter stilton fans leesplezier dappere angstige muis verhaal klassieker Reis om de wereld in 80 dagen samen Op naar de prehistorie dino’s dinosaurussen monsterlijke reis oog afschrikwekkende knagers Geheime Missie Olympische Spelen lezen vrolijke lettertypen kleuren prenten feit boeken doorlezen leeskilometersGi-ga-geitenkaas, meer dan 300 pagina’s leesplezier in één boek! Eerst maak je een Reis om de wereld in 80 dagen. Dan is het Op naar de prehistorie, een strip barstensvol dino’s. Het spannende Geheime missie: Olympische Spelen sluit de rij. Deze kanjer mag je niet missen.

De grote Geronimo Stilton Omnibus recensie review De Wakkere Muis avonturen familie vrienden opmaak stripverhaal genieten hoofdletter stilton fans leesplezier dappere angstige muis verhaal klassieker Reis om de wereld in 80 dagen samen Op naar de prehistorie dino’s dinosaurussen monsterlijke reis oog afschrikwekkende knagers Geheime Missie Olympische Spelen lezen vrolijke lettertypen kleuren prenten feit boeken doorlezen leeskilometersRecensie:
Driedubbel leesplezier met De grote Geronimo Stilton omnibus! Want in dit boek niet en, niet twee, maar liefst drie avonturen van Geronimo en zijn familie en vrienden! Twee verhalen met de bekende, vrolijke opmaak en één stripverhaal! Genieten met een hoofdletter G dus!

De grote Geronimo Stilton Omnibus

Alle Stilton fans opgelet: dit boek staat garant voor heel veel leesplezier! De grote Geronimo Stilton Omnibus bevat drie avonturen van deze dappere – ehh… soms best wel angstige – muis. Het eerste verhaal is een echte klassieker, maar dan in een echt muizenissig jasje gestopt: Reis om de wereld in 80 dagen. Wie dit verhaal kent, zal snappen  dat dit één groot avontuur is! Heerlijk om samen met de familie Stilton mee op reis te gaan.

Het tweede avontuur is een stripverhaal: Op naar de prehistorie. Daar  gaan we dus terug De grote Geronimo Stilton Omnibus recensie review De Wakkere Muis avonturen familie vrienden opmaak stripverhaal genieten hoofdletter stilton fans leesplezier dappere angstige muis verhaal klassieker Reis om de wereld in 80 dagen samen Op naar de prehistorie dino’s dinosaurussen monsterlijke reis oog afschrikwekkende knagers Geheime Missie Olympische Spelen lezen vrolijke lettertypen kleuren prenten feit boeken doorlezen leeskilometersde tijd in. Maak je klaar voor een monsterlijke reis, want Geronimo en zijn vrienden komen oog in oog te staan met een paar afschrikwekkende dinosaurussen! Als dat maar goed afloopt…

Als laatste gaan de knagers op een Geheime missie: Olympische Spelen. Want ook daar is de hulp van Geronimo hard nodig. Leuk is dat – na afloop van het verhaal – ook nog wat interessante informatie te vinden is over de Olympische Spelen.

Uiteraard is De grote Geronimo Stilton omnibus weer lekker snel door te lezen door de vrolijke lettertypen, kleuren en vele prenten. Voordeel van het feit dat hier maar liefst drie boeken in één zitten is dat kinderen snel doorlezen in het volgende avontuur. Zo gaat het extra hard met de leeskilometers die ze maken 😉

Bekijk op Bol.com logoDe grote Geronimo Stilton Omnibus – Geronimo Stilton
Zelf lezen, paperback, 390 pagina’s, De Wakkere Muis