Handlettering Feest Doe je zo! [recensie]

In dit gloednieuwe handletteringboek laat Karin Luttenberg je voor elk feest en iedere feestdag inspirerende toepassingen van handlettering zien. Van menukaarten en wijnflessen voor op de eettafel tijdens Kerstmis tot babyschoentjes bij een geboorte en van ballonnen voor een verjaardag tot paaseieren. Elk feest krijgt zo een creatief extraatje!

We hebben al vaker geschreven over Handlettering. Dit keer een boek dat zich speciaal richt op het thema feest. Denk hierbij aan verjaardagen, geboorte, trouwen, Valentijn, Moederdag en Vaderdag. Maar ook aan feestdagen zoals Pasen, Kerst, Sinterklaas Oud en Nieuw. Ook worden Koningsdag, Halloween en Sint-Maarten niet vergeten. Voor al deze feestjes krijg je leuke DIY ideeën.

Handlettering Feest Doe je zo!

Dit keer richt Karin Luttenberg zich speciaal op feestdagen die je net even een persoonlijke  Handlettering Feest Doe je zo! Karin Luttenberg Uitgeverij Moon DIY hobby feest verjaardag geboorte trouwen Valentijn Pasen koningsdag Moederdag vaderdag Halloween sint-maarten sinterklaas kerst oud en nieuw recensie review draai kunt geven. Paaseieren met inspirerende en sfeervolle teksten, een tafelloper voor het Kerstdiner of mooie cadeautjes voor de liefste papa of mama. Of voor de kersverse ouders. Leuke kaartjes of cadeaulabels maak je eenvoudig zelf, maar ook kleine presentjes kun je heel eenvoudig zelf maken met de tips uit dit boek.

Er staan vooral veel foto’s in waardoor je direct inspiratie krijgt om zelf aan de slag te gaan. Maar ook wordt er duidelijk uitgelegd hoe je de presentjes zelf kunt maken. Doordat de uitleg stap voor stap wordt gegeven met tekst en beeld, lukt het iedereen om de stappen op te volgen en zo een DIY project te maken vanuit het boek.

Feestjes lenen zich uitstekend voor het handlettering en dus vind ik dit boek zeker een mooie aanvulling op de bestaande boeken over deze hobby.

Handlettering Feest Doe je zo! – Karin Luttenberg
Hobby, paperback, 96 pagina’s, Uitgeverij Moon