Het enige echte fotodoodleboek voor kids [recensie]

Hewt enige echte fotodoodleboek voor kids recensie review doeboek tekenen doodlelen foto's inspiratuie creativelingen BBNC het enige echte

Hewt enige echte fotodoodleboek voor kids recensie review doeboek tekenen doodlelen foto's inspiratuie creativelingen BBNC het enige echte Gekke vrolijke foto’s, met grappige slimme opdrachten erbij – dat is Het enige echte fotodoodleboek voor kids! Dit boek is een uitdaging voor ieder kind dat zijn/haar fantasie en creativiteit de vrije loop wil laten. Teken de wereld op z’n kop, schets een optocht van niet-bestaande dieren, of ontwerp een onderwatertuin. De ene opdracht is nog gekker dan de andere, en ze staan allemaal garant voor heerlijk kliederen, krabbelen, dooddelen en niet te vergeten slap liggen van de lach!

Hoewel mijn dochter van negen erg zuinig is op haar boeken, is het altijd een feest wanneer ze een boek krijgt waar dat niet mee hoeft. Want een boek waar je in mag schrijven en/of tekenen is natuurlijk ook gewoon super leuk! Bovendien houdt ze wel van creatief bezig zijn, dus is Het enige echte fotodoodleboek voor kids wel aan haar besteed.

Het enige echte fotodoodleboek voor kids

Enthousiast begint mijn dochter te bladeren in Het enige echte fotodoodleboek voor kids. De korte introductie van het boek, is direct de eerste opdracht. Want de maakster van dit boek – M. J. Bronstein – stelt zich voor maar er staat alleen een foto van haar gezicht erbij. Zij vraagt om wat het enige echte foto doodle boek voor kids recensie review BBNC tekenen foto's inspiratie creatievelingen creatief doeboekleuke kleren en ze wil ook graag stoere laarzen en een camera. Die worden snel even getekend met pen, maar het is nog niet af hoor, roept mijn dame al direct. Want de kleding moet ook nog van kleur voorzien worden.

In een paar dagen tijd is mijn dochter al aardig gevorderd in het boek. Ze bladert door Het enige echte fotodoodleboek en kiest een pagina uit die ze op dat moment leuk vindt. Doordat de bladzijden van stevig materiaal zijn gemaakt, kun je er ook zonder problemen met stiften in kleuren. Maar ook plakken kan prima in dit boek. Echt een heerlijk boek waarin kinderen hun creativiteit kwijt kunnen. Zin om te tekenen en heb je even geen inspiratie? Doordat je nooit een leeg vel papier voor je hebt, is dat verleden tijd met Het enige fotodoodleboek voor kids. De foto’s en de vragen of opdrachten die er bij staan, zorgen ervoor dat je op weg wordt geholpen, zonder dat je verplicht wordt om een tekening van een bepaald voorwerp te maken. Je kunt de foto’s zo afmaken, zoals jij zelf wilt!

Tekenfans en alle andere creatievelingen

Het enige echte fotodoodleboek voor kids is echt een fantastisch boek voor kinderen die dol zijn op tekenen. Maar ook kinderen die normaal gesproken op ander gebied creatief zijn, zullen zich uren kunnen vermaken met dit boek. Ideaal voor de komende herfstvakantie of de gure herfstdagen die straks ongetwijfeld gaan komen!

Het enige echte fotodoodleboek voor kids – M. J. Bronstein
Kind & Jeugd Overig / Doeboek, paperback, BBNC Uitgevers