Het enige echte Mandala kleurboek Collector’s Edition [recensie]

Het enige echte mandala kleurboek Collector’s Edition mandalakleurboek eyecatcher hebbeding kleurfan hardcover uitvoering goudfolie uitstraling kunst boek stevige papier enkelzijdige bedrukking materialen periodes prettig kleurboek tevreden redenen plat liggen kleuren bladzijden kleur materiaal papierkwaliteit viltsiften alcohol markers kleurpotloden dekkend resultaat recensie review MUS Creatief

Deze Collector’s Edition van Het enige echte mandalakleurboek is een ware eyecatcher en een hebbeding voor elke kleurfan. De mooie hardcover uitvoering met goudfolie geeft dit boek een chique uitstraling en maakt het een waardige omlijsting voor de kunst die je van deze mandala’s in dit boek gaat maken. Je vindt in deze verzameling 46 nieuwe mandala’s, die nog niet eerder in onze boeken hebben gestaan. Door het stevige papier en de enkelzijdige bedrukking kun je met veel verschillende materialen in het boek werken.

Ik heb periodes dat ik veel kleur en dat ik dat beduidend minder doe. Toch is het prettig om altijd een mooi kleurboek in huis te hebben. Nu zijn mandala’s niet mijn eerste keus, maar over Het enige echte mandala kleurboek collector’s edition ben ik wel tevreden.

Het enige echte mandala kleurboek Collector’s Edition

Het enige echte mandala kleurboek Collector’s Edition mandalakleurboek eyecatcher hebbeding kleurfan hardcover uitvoering goudfolie uitstraling kunst boek stevige papier enkelzijdige bedrukking materialen periodes prettig kleurboek tevreden redenen plat liggen kleuren bladzijden kleur materiaal papierkwaliteit viltsiften alcohol markers kleurpotloden dekkend resultaat recensie review MUS Creatief Waarom spreekt dit kleurboek mij zo aan? Daar zijn drie belangrijke redenen voor. Ten eerste: het is een hardcover editie en daardoor blijft het boek goed én helemaal plat liggen. Dit maakt het kleuren uiteraard een stuk prettiger. Ten tweede: de bladzijden zijn enkelzijdig bedrukt. Dit zorgt er voor dat je niet bang hoeft te zijn dat jouw kleurmateriaal doordrukt en je daardoor de helft van de kleurplaten niet kunt maken. Ten derde: de papierkwaliteit. Stevige, dikke pagina’s die met diverse materialen prettig kleuren. Viltstiften, alcohol markers of kleurpotloden: alles glijdt makkelijk over het papier en zorgt voor een mooi dekkend resultaat.

Hobby, hardcover, 72 pagina’s, MUS Creatief