Het grote kleurboek van Fiep Westendorp [recensie]

Het grote kleurboek van Fiep Westendorp kleurboek BBNC Floddertje Pim en Pom Jip & Janneke Pluk van de Petteflet illustraties tekeningen verhalen personages Annie M.G. Schmidt Mies Bouhuys Han G. hoekstra recensie review

Het grote kleurboek van Fiep Westendorp kleurboek BBNC Floddertje Pim en Pom Jip & Janneke Pluk van de Petteflet illustraties tekeningen verhalen personages Annie M.G. Schmidt Mies Bouhuys Han G. hoekstra recensie review Wie kent ze niet, de tekeningen die Fiep Westendorp maakte bij de verhalen van Annie M.G.Schmidt, Mies Bouhuys en Han G.Hoekstra?
Jip en Janneke, Pim en Pom, Pluk van de Petteflet, Otje, Floddertje … ze doen ieder kind stralen van plezier – en hun ouders ook.
Speciaal voor BBNC zijn de illustraties in zwart-wit bij elkaar gebracht in het schitterende Grote Fiep Westendorp kleurboek zodat ze fijn zelf in te kleuren zijn.
32 pagina’s luxe kleurboekenpapier, helemaal vol met Fiep!

Een feest van herkenning, dat is Het grote kleurboek van Fiep Westendorp. Haar prachtige tekeningen van Otje, Floddertje, Jip & Janneke, Pluk van de Petteflet en Pim en Pom kun je nu zelf kleur geven! Tijdens het kleuren zullen er ongetwijfeld heel veel verhalen naar boven komen, zowel bij de ouders als kinderen!

Het grote kleurboek van Fiep Westendorp

Het grote kleurboek van Fiep Westendorp kleurboek BBNC Floddertje Pim en Pom Jip & Janneke Pluk van de Petteflet illustraties tekeningen verhalen personages Annie M.G. Schmidt Mies Bouhuys Han G. hoekstra recensie review Alle personages uit de kinderboeken die Fiep Westendorp ooit tekende bij elkaar verzameld in één schitterend kleurboek. De kleurplaten zijn gedrukt op stevig, dik papier, zodat het kleuren erg prettig is en stiften niet doordrukken op de andere zijde. De kleurplaten zijn stuk voor stuk prachtig om te zien, maar de – letterlijk – grootste verrassing zit in het midden. De illustratie die ook op de cover prijkt, beslaat namelijk maar liefst twee pagina’s, dus dubbel zo veel pret!

Wie de verhalen van Floddertje, Pim en Pom, Otje, Pluk van de Petteflet en Jip & Janneke kent zal ongetwijfeld verschillende tekeningen uit de voorleesboeken herkennen. Dat maakt het kleuren extra leuk, omdat je direct weer moet denken aan het bijbehorende verhaal. Maar ook wanneer je de tekening niet direct kunt plaatsen, kun je er zelf prima een verhaal bij verzinnen. Het grote kleurboek van Fiep Westendorp is meer dan gewoon een kleurboek!

Bekijk op Bol.com logoHet grote kleurboek van Fiep Westendorp
Kleurboek, paperback, BBNC