Het grote knutselboek [recensie]

Het grote knutselboek Karakter Uitgevers knutselen DIY projecten meisjes jongens kinderen knutselideeën ontwerpen sieraden ringen armbanden broches kaarten bloemenvaas haarbanden freubelen sjablonen uitgelegd handje volwassenen aanwinst vakantie regenachtige dagen lekkernijen trakteren zelf op te eten spelletjes binnen buiten slingers mobiles lampionnen koekoeksklok recensie review

In dit knutselboek vind je de mooiste en meest magische knutselideeën. Van sieraden in de vorm van bonte broches en kleurige kettingen tot de heerlijkste lekkernijen om zelf op te eten of te trakteren. Maak je eigen spelletjes voor binnen en buiten en versier je kamer met vrolijke slingers, twinkelende mobiles en spannende lampionnen. En verlies de tijd vooral niet uit het oog met je zelfgemaakte koekoeksklok!

Knutselliefhebbers opgelet! Het grote knutselboek bevat meer dan 70 leuke dingen om zelf te maken. De roze cover is mierzoet en het boek is daarmee erg gericht op meisjes. Dat zie je ook terug bij veel knutsels die in het boek staan. Dit betekent niet dat het niets is voor jongens. Want wanneer je van knutselen houdt, zijn zelf spelletjes of zelf stoepkrijt maken natuurlijk altijd leuk.

Het grote knutselboek Karakter Uitgevers knutselen DIY projecten meisjes jongens kinderen knutselideeën ontwerpen sieraden ringen armbanden broches kaarten bloemenvaas haarbanden freubelen sjablonen uitgelegd handje volwassenen aanwinst vakantie regenachtige dagen lekkernijen trakteren zelf op te eten spelletjes binnen buiten slingers mobiles lampionnen koekoeksklok recensie reviewHet grote knutselboek

Een groot nieuw knutselboek met meer dan 70 knutselideeën. Dit boek staat boordevol vrolijke ontwerpen voor gave kleurrijke sieraden, ringen armbanden, broches en nog veel meer.Andere DIY projecten zijn: tasjes en haarbanden, kaarten en een bloemenvaas. Maar ook ideeën voor knutsels die je weer kunt opeten ontbreken niet in dit knutselboek.

Een leuk boek voor kinderen die echt van knutselen en freubelen houden. Alles staat goed uitgelegd en de sjablonen kun je duidelijk terugvinden achterin het boek. Het zijn wel al wat gevorderde knutselwerkjes waardoor de jongere kinderen zeker wel een handje van een volwassene kunnen gebruiken bij sommige knutselideeën. Wij vinden het wel echt een aanwinst voor in de kast en zullen er zeker zoet mee zijn tijdens de vakantie en regenachtige dagen!

Het grote knutselboek
Hobby, paperback, 112 pagina’s, Karakter Uitgevers