Leesbeesten! waf gaat in bad [recensie]

Leesbeesten! Waf gaat in bad Deltas Leren Lezen AVI Start AVI 1 AVI M3 titels Bas is op zee poes is gek op eend feest voor miep serie boekje opgepakt fans beesten leuk woorden letters lettertype -formaat zinnetje regel verhaaltjes zinnetjes moment stukje lezen hond bal poes boom vertellen beren mop plaatjes tekeningetjes centraal kleurenfoto’s leuke boekenreeks dieren spelen hoofdrol lezers schattige koppies beginnende lezers opvallend anders foto’s superschattig verliefd recensie review vosjes mama dierenverhaaltjes leesniveau zelfstandig lezen eenvoudig vrolijk gemotiveerd ontdekken plezier

Korte dierenverhaaltjes voor beginnende lezers op AVI-niveau START! Over een kat die hoog in een boom zit, een hond die niet van water houdt, twee vosjes die hun mama kwijt zijn en nog veel meer. Alle verhalen zijn geschreven op het eenvoudigste leesniveau zodat kinderen ze al helemaal zelfstandig kunnen lezen! De reeks ‘Leesbeesten’ van Deltas combineert een aantal dingen die ervoor zorgen dat kinderen als een speer vooruit gaan met leren lezen: – eenvoudige woorden en zinnen – korte, leuke verhalen van een pagina – vrolijke foto’s van dieren. Hierdoor blijven kinderen pagina na pagina gemotiveerd en ontdekken ze al snel het plezier van lezen!

Leesbeesten! Waf gaat in bad Deltas Leren Lezen AVI Start AVI 1 AVI M3 titels Bas is op zee poes is gek op eend feest voor miep serie boekje opgepakt fans beesten leuk woorden letters lettertype -formaat zinnetje regel verhaaltjes zinnetjes moment stukje lezen hond bal poes boom vertellen beren mop plaatjes tekeningetjes centraal kleurenfoto’s leuke boekenreeks dieren spelen hoofdrol lezers schattige koppies beginnende lezers opvallend anders foto’s superschattig verliefd recensie review vosjes mama dierenverhaaltjes leesniveau zelfstandig lezen eenvoudig vrolijk gemotiveerd ontdekken plezier Recensie:
Leesbeesten! Is de nieuwe AVI Leren Lezen boekenreeks van Uitgeverij Deltas. En hoewel vaak veel van de boekjes voor beginnende lezers op elkaar lijken, is deze serie opvallend anders. Ze bevatten namelijk foto’s van dieren en zijn daardoor superschattig! Als je zo niet verliefd wordt op het lezen…

Leesbeesten! Waf gaat in bad

Wat een ontzettend leuke manier om te leren lezen. In de boekenreeks Leesbeesten! Spelen dieren de hoofdrol en veroveren ze het hart van de jonge lezers (en hun ouders) met hun schattige koppies. Er staan ook wat kleinere tekeningetjes in, maar de kleurenfoto’s staan centraal. Aan de hand van de mooie plaatjes, is een leuk verhaaltje geschreven.

Leesbeesten! Waf gaat in bad Deltas Leren Lezen AVI Start AVI 1 AVI M3 titels Bas is op zee poes is gek op eend feest voor miep serie boekje opgepakt fans beesten leuk woorden letters lettertype -formaat zinnetje regel verhaaltjes zinnetjes moment stukje lezen hond bal poes boom vertellen beren mop plaatjes tekeningetjes centraal kleurenfoto’s leuke boekenreeks dieren spelen hoofdrol lezers schattige koppies beginnende lezers opvallend anders foto’s superschattig verliefd recensie review vosjes mama dierenverhaaltjes leesniveau zelfstandig lezen eenvoudig vrolijk gemotiveerd ontdekken plezier Zo zien we hond Tom met de bal, Poes Mip zit in de boom en vertellen de beren bom en bam elkaar een mop. Waf gaat in bad is geschreven op AVI Start / AVI 1 niveau.

Alle woorden zijn met kleine letters geschreven, in een duidelijk lettertype en -formaat. Elk zinnetje start op een nieuwe regel. Kort maar krachtige verhaaltjes van een paar zinnetjes. Zo kun je altijd even een kort moment hebben om een stukje te lezen.

Maar ik vermoed dat het boekje heel wat keren opgepakt zal worden door kleine en grote fans, want de beesten zijn zo ontzettend leuk!

Andere titels in de serie Leesbeesten! zijn: Bas is op zee (AVI Start / AVI 1), Poes is gek op eend en Feest voor miep. (beide AVI M3 / AVI 1)

Leesbeesten! waf gaat in bad