Leven als een astronaut [recensie]

In dit boek leer je alles over reizen, leven en ontdekken in de ruimte. Hoe is het om te leven zonder zwaartekracht? Hoe vind je je weg in het zonnestelsel? En hoe werkt het als je moet plassen terwijl je je ruimtepak aanhebt? Essentiële, maar ook grappige vragen worden beantwoord in dit uitnodigende boek vol unieke foto’s. De lezer wordt meegenomen op een fascinerende ruimtetraining. Een heerlijk boek voor jongens en meisjes van 8 jaar en ouder, vol bizarre feiten en weetjes over de ruimtevaart.

Ruimteplaatjes gespaard bij een bekende supermarkt? Of ben je er niet aan begonnen omdat je het boek toch nooit vol krijgt? Geen nood, want voor iedereen die nog meer wil weten over het leven in de ruimte is er nu het informatieve boek Leven als een astronaut!

Leven als een astronaut

Leven als een astronaut Mark Brake Van Holkema & Warendorf Kind & Jeugd Zelf Lezen Natuur Wetenschap informatief ruimte heelal avontuur tekeningen foto’s uitleg recensie review Voor alle nieuwsgierige kinderen vanaf ongeveer acht jaar is Leven als een astronaut een fantastisch boek. Veel foto’s, grappige tekeningen en duidelijke informatie. Veel korte stukjes tekst met weetjes of de meest belangrijke informatie. Het getekende astronautje kom je door het hele boek tegen en regelmatig heeft hij iets interessants te melden. De foto’s zijn adembenemend mooi, dus je blijft kijken!

Je leert in dit boek veel. Wat is er allemaal in de ruimte, is er nog meer leven in het heelal, wat is het bekende zwarte gat, hoe kunnen astronauten leven in de ruimte? Het boek is overzichtelijk ingedeeld en de tekst is met de juiste bewoording voor de doelgroep beschreven. Voor iedereen die toe is aan een buitenaards avontuur!

Bekijk op Bol.com logoLeven als een astronaut – Mark Brake
Kind & Jeugd, hardcover, 160 pagina’s, Van Holkema & Warendorf