Meest begeerde bachelor [recensie]

Meest begeerde bachelor Annika Martin Aprilbooks understatement gehaat jeugd hart boegbeeld lifestylebedrijf lunchbezorger actrice bezorgen kattenpakje huisgenoot exemplaar gouden regels versieren klootviool technieken gebruiken deel fantastische Miljardairs van Manhattan serie boeken afzonderlijk gelezen smaakt gewaarschuwd succesvolle zakenman medewerkers ramp vrienden wraakactie specifiek persoonlijk plan versiertechnieken schut leeservaring wraakplan smullen dynamiek versiertrucs irritante zakenman gebeuren knieën boekenreeks leesvoer volgen recensie review

Mia heeft het niet zo op Max Hilton. Wacht, dat is een understatement: ze heeft hem zo goed als altijd gehaat. Sinds hun jeugd, waarin hij haar hart heeft gebroken, heeft Max het helemaal gemaakt. Hij is het boegbeeld van zijn eigen lifestylebedrijf en Mia… Mia werkt als lunchbezorger tot ze eindelijk doorbreekt als actrice. Als ze erachter komt dat ze Max’ lunch moet bezorgen, en in een kattenpakje nog wel, wil ze nog liever door de grond zakken. Ze staat in elk geval op het punt om haar baan op te zeggen als haar huisgenoot haar een exemplaar geeft van het boek dat Max schreef met ‘tien gouden regels om het lekkerste wijf te versieren’ – het boek waarmee hij beroemd is geworden. Ineens neemt Mia een besluit. Ze gaat zijn eigen technieken tegen hem gebruiken. Waar ze niet op rekent is dat Max, zodra ze hem beter leert kennen, helemaal niet zo’n klootviool is als ze dacht.

Het derde deel alweer in deze fantastische Miljardairs van Manhattan serie van Annika Martin. Goed om te weten: de boeken kunnen afzonderlijk van elkaar gelezen worden. Al smaakt het zeker naar meer… Wees dus gewaarschuwd.

Meest begeerde bachelor

Max is een succesvolle zakenman en laat zijn lunch bezorgen door Meow Squad: een lunch-bezorgdienst waarbij de bezorgsters een kattenpakje dragen. Mia is één van de medewerkers en moet – tot overmaat van ramp – de lunch bezorgen bij Max Hilton. En daar is ze allesbehalve blij mee…Meest begeerde bachelor Annika Martin Aprilbooks understatement gehaat jeugd hart boegbeeld lifestylebedrijf lunchbezorger actrice bezorgen kattenpakje huisgenoot exemplaar gouden regels versieren klootviool technieken gebruiken deel fantastische Miljardairs van Manhattan serie boeken afzonderlijk gelezen smaakt gewaarschuwd succesvolle zakenman medewerkers ramp vrienden wraakactie specifiek persoonlijk plan versiertechnieken schut leeservaring wraakplan smullen dynamiek versiertrucs irritante zakenman gebeuren knieën boekenreeks leesvoer volgen recensie review

Mia en Max kennen elkaar uit het verleden en zijn niet bepaald vrienden van elkaar. Zij is er dan ook van overtuigd dat dit een soort wraakactie is van Max. Niet alleen is er bij Meow Squad lunch besteld, er is ook nog eens specifiek naar Mia gevraagd en ze moet de lunch persoonlijk overhandigen aan Max. Haar huisgenoot heeft gelukkig al snel een plan. Ze moet hem gaan verleiden met de versiertechnieken waar Max zelf een boek over heeft geschreven. En dan – als hij voor haar valt – kan ze hem eens laten voelen hoe het is om voor schut gezet te worden.

Mia haat Max en moet zijn lunch bezorgen. Het wraakplan van haar huisgenoot, zorgt er voor dat je als lezer al aan het smullen bent om wat komen gaat. Want zo’n plan… Je weet al waar het op uit gaat draaien. En dat is helemaal niet erg! Want oh… wat is de dynamiek tussen Mia En Max heerlijk! Terwijl Mia de versiertrucs van Max op hem gebruikt, speelt hij de irritante zakenman die gewend is om zijn zin te krijgen. Als lezer kijk je al uit naar de volgende lunch, gewoon omdat je wilt weten wat er nu weer staat te gebeuren. Zal het Mia lukken om Max op zijn knieën te krijgen door zijn eigen versiertechnieken?

De boeken zijn afzonderlijk van elkaar te lezen, maar echt… eenmaal een boek uit deze boekenreeks gelezen, wil je meer. Ik was dan ook blij dat ook deel vier uit was en ik niet te lang zonder dit heerlijke leesvoer hoefde door te brengen!
Hopelijk heeft Manhattan nog heel veel miljardairs… ♥

Meest begeerde bachelor – Annika Martin
New Adult, paperback, 240 pagina’s, Aprilbooks