Meest begeerde badboy [recensie]

Meest begeerde badboy Miljardairs van Manhattan Aprilbooks F1-coureur erfgenaam miljardenbedrijf verongelukte ouders bedrijf façade wanpraktijken verbergen Wycliff Inc gedwongen medewerkers spreken nukken eigenaar fout leven belachelijke imitatie per ongeluk telefoonverbinding vastbesloten persoon zoeken paal zetten betaald undercover collega gevolgen website sociale media opgevallen boekenreeks delen review recensie allemaal gelezen mooie dingen eind serie gelukkig Annika Martin klapper favoriete serie imperium ouders handen leiding conference call werknemers woorden mond toehoorders goed woord collega’s rollen grond lachen pret gebrand ontdekken gek identiteit imitator opzichtig belachelijk voorkomen niemand opgaan hilarische momenten leeservaring stijl foto man duidelijk beschrijven grote baas afdeling elkaar blad mond ontdekken gevolgen boek reeks aarzel delen afzonderlijk lezen verkocht new adult

Voormalig F1-coureur Jaxon is de ongelukkige erfgenaam van het miljardenbedrijf van zijn verongelukte ouders. Hij staat totaal niet achter de manier waarop zijn ouders het bedrijf leidden, met een façade van goede daden om hun wanpraktijken te verbergen. Het liefst wil hij niks met dat hele Wycliff Inc. te maken hebben. Maar hij wordt gedwongen om de medewerkers toe te spreken en voor hij het weet zit hij er middenin. Ook Jada zit er middenin. Als medewerker van een modebedrijf dat onder Wycliff valt, is ze plotseling afhankelijk van de nukken van de nieuwe eigenaar. Dan maakt ze de grootste fout van haar leven: ze doet een belachelijke imitatie van Jaxon terwijl er per ongeluk een telefoonverbinding met hem is. Jaxon is vastbesloten om de persoon op te zoeken die hem zo voor paal durfde te zetten en het haar betaald te zetten. Hij gaat undercover als haar collega, en dat heeft voor beiden onverwachte gevolgen.

Meest begeerde badboy Miljardairs van Manhattan Aprilbooks F1-coureur erfgenaam miljardenbedrijf verongelukte ouders bedrijf façade wanpraktijken verbergen Wycliff Inc gedwongen medewerkers spreken nukken eigenaar fout leven belachelijke imitatie per ongeluk telefoonverbinding vastbesloten persoon zoeken paal zetten betaald undercover collega gevolgen website sociale media opgevallen boekenreeks delen review recensie allemaal gelezen mooie dingen eind serie gelukkig Annika Martin klapper favoriete serie imperium ouders handen leiding conference call werknemers woorden mond toehoorders goed woord collega’s rollen grond lachen pret gebrand ontdekken gek identiteit imitator opzichtig belachelijk voorkomen niemand opgaan hilarische momenten leeservaring stijl foto man duidelijk beschrijven grote baas afdeling elkaar blad mond ontdekken gevolgen boek reeks aarzel delen afzonderlijk lezen verkocht new adult Recensie:
Wie deze website regelmatig bekijkt of WijTestenHet op sociale media volgt is het ongetwijfeld opgevallen. De boekenreeks Miljardairs van Manhattan. Ik heb over een aantal delen een review geschreven, maar heb ze inmiddels allemaal gelezen. Helaas eindigt de serie met Meest begeerde badboy…

Meest begeerde badboy

Aan alle mooie dingen komt een eind. Zo ook aan deze geweldige serie. Maar gelukkig weet Annika Martin er met een klapper uit te gaan. Want Meest begeerde badboy Jaxon is toch wel één van mijn favoriete miljardairs in deze serie.

Jaxon is een voormalig F1 coureur en heeft net het imperium van zijn ouders in handen gekregen. Zij zijn verongelukt en nu heeft hij de leiding over Wycliff Inc. Het liefst had hij er niets mee te maken gehad, maar hij wordt gedwongen zijn medewerkers toe te spreken. Via een conference call spreekt hij alle werknemers de woorden die hem in zijn mond zijn  gelegd.
Jada is één van de toehoorders en werkzaam bij een modebedrijf dat onder het Wycliff concern valt. Ze heeft geen goed woord over voor de nieuwe eigenaar die statisch zijn praatje houdt. Wanneer ze hem belachelijk maakt met een imitatie, hebben haar collega’s het niet meer. Ze rollen bijna over de grond van het lachen. Echter is de pret van korte duur. Het blijkt dat Jaxon alles heeft gehoord. En hij is er op gebrand te ontdekken wie hem zo voor gek durft te zetten…

Jaxon gaat undercover om zo achter de identiteit van de imitator te komen. Met een opzichtig en belachelijk voorkomen, zorgt hij er voor dat niemand ontdekt wie hij daadwerkelijk is. Echter lijkt opgaan in het bedrijf hem niet zo makkelijk af te gaan. Er volgen een paar hilarische momenten.

Heerlijk om te zien hoe Jaxon undercover gaat. Jammer dat er geen foto van zijn hilarische stijl staat in het boek, want oh wat zou ik die man graag zien. Alhoewel… Annika Martin weet hem duidelijk te beschrijven, dus je ziet het als lezer echt wel voor je. Als lezer geniet je van het feit dat jij wel weet dat hij de grote baas is, terwijl de rest dat niet weet. Omdat Jaxon op de afdeling van Jada komt te werken, hebben ze veel met elkaar te maken. En Jada neemt ook nu geen blad voor de mond. Zal Jaxon ontdekken wie hem belachelijk heeft gemaakt? En sterker nog… Wat zullen de gevolgen daarvan zijn?

Wat een heerlijk boek om te lezen. Mocht je nog niet aan de reeks begonnen zijn… Aarzel niet langer. Bekijk hier alle zeven delen op Bol.com. Het is goed te weten dat de boeken afzonderlijk van elkaar te lezen zijn. Maar de kans is groot dat je na één deel verkocht bent en ze toch allemaal wilt lezen.

Meest begeerde badboy (▶Bol.com) – Annika Martin
New Adult, paperback, 360 pagina’s, Aprilbooks

* Deze recensie verscheen eerder in december 2022 op deze site.