Mistletoe boven Moonstone Lake [recensie / blogtour]

Misteltoe boven Moonstone Lake Holly Martin Zomer & Keuning verloving kunstenaar kerst Jewel Island gelukkig relatie ex vreemdgegaan assistent moeite huwelijk persoonlijk vertrouwensprobleem vonk ontmoeting behouden gedacht geheim boeken boekenreeks De zussen van Jewel Island serie afzonderlijk lezen vooruitzicht feelgood deel lezen verbroken relatie winterse sfeer vertoeven eiland stalletje kans kraampjes lopen gezellig klik vriendschap hechter tong bestand leeservaring auteur geslaagd ontmoeting persoonlijkheden lezer moment tweetal voorgoed kwijtraken moeite vechten recensie review blogtour

Als haar verloving wordt verbroken, besluit kunstenaar Zoey kerst op Jewel Island te vieren. Zoey is gelukkig al snel over haar relatie heen, aangezien haar ex was vreemdgegaan met zijn assistent. Kit heeft meer moeite met zijn mislukte huwelijk. Zijn ex is meerdere keren vreemdgegaan en dit vat hij erg persoonlijk op, waardoor hij met vertrouwensproblemen kampt. De vonk slaat direct over tijdens Kits en Zoey’s ontmoeting, maar deze vonk behouden is lastiger dan gedacht, vooral omdat Zoey met een groot geheim rondloopt…

Misteltoe boven Moonstone Lake Holly Martin Zomer & Keuning verloving kunstenaar kerst Jewel Island gelukkig relatie ex vreemdgegaan assistent moeite huwelijk persoonlijk vertrouwensprobleem vonk ontmoeting behouden gedacht geheim boeken boekenreeks De zussen van Jewel Island serie afzonderlijk lezen vooruitzicht feelgood deel lezen verbroken relatie winterse sfeer vertoeven eiland stalletje kans kraampjes lopen gezellig klik vriendschap hechter tong bestand leeservaring auteur geslaagd ontmoeting persoonlijkheden lezer moment tweetal voorgoed kwijtraken moeite vechten recensie review blogtourRecensie:
Ik las al eerder boeken van Holly Martin, waaronder het vierde deel in de boekenreeks De zussen van Jewel Island. Misteloe boven Moonstone Lake is het vijfde en tevens laatste deel in deze serie. Overigens zijn de boeken afzonderlijk van elkaar te lezen. Zelf heb ik nu alleen de laatste twee delen gelezen.

Mistletoe boven Moonstone Lake

Met de Kerst in het vooruitzicht is dit een heerlijke feelgood. Maar fans van De zussen van Jewel Island zullen dit laatste boek sowieso willen lezen. Nog geen enkel deel van de serie gelezen? Dat is dus gelukkig ook niet erg.

Kunstenares Zoey is na een verbroken relatie naar Jewel Island gekomen om daar Kerst te bieren. Het eiland is al volledig in een winterse sfeer gehuld en op de kerstmarkt is het heerlijk vertoeven. Zoey heeft een eigen stalletje op de markt, maar laat de kans om zelf even rond te gaan langs alle kraampjes zeker niet lopen. Tijdens haar rondje ontmoet ze Misteltoe boven Moonstone Lake Holly Martin Zomer & Keuning verloving kunstenaar kerst Jewel Island gelukkig relatie ex vreemdgegaan assistent moeite huwelijk persoonlijk vertrouwensprobleem vonk ontmoeting behouden gedacht geheim boeken boekenreeks De zussen van Jewel Island serie afzonderlijk lezen vooruitzicht feelgood deel lezen verbroken relatie winterse sfeer vertoeven eiland stalletje kans kraampjes lopen gezellig klik vriendschap hechter tong bestand leeservaring auteur geslaagd ontmoeting persoonlijkheden lezer moment tweetal voorgoed kwijtraken moeite vechten recensie review blogtourKit. Het tweetal blijkt een gezellige klik te hebben, maar allebei lijken ze niet toe aan een nieuwe relatie.
De vriendschap tussen Zoey en Kit wordt steeds hechter, maar Kit voelt gewoon dat Zoey niet het achterste van haar tong laat zien. Wanneer hij ontdekt dat zij daadwerkelijk een geheim voor hem heeft, is de vraag of hun vriendschap hier tegen is bestand.

Weer een heerlijke feelgood van Holly Martin. Deze auteur is er weer in geslaagd een ontmoeting tussen twee bijzondere persoonlijkheden te laten plaatsvinden. Als lezer geniet je van elk moment van het tweetal samen. Je leeft met hen mee, wanneer je merkt dat ze elkaar misschien wel voorgoed kwijt raken. En je hoopt met heel je hart dat ze beide het de moeite waard vinden om voor elkaar te vechten!

Mistletoe boven Moonstone Lake – Holly Martin
Feelgood, paperback, 352 pagina’s, Zomer & Keuning