Niek de Groot Vakantieboek [recensie]

Niek de Groot Vakantieboek Lincoln Pierce doeboek De Fontein graphic novels fans leesboeken zomervakantie meivakantie thuis humor puzzels tekenopdrachten variatie recensie review

Niek de Groot Vakantieboek Lincoln Pierce doeboek De Fontein graphic novels fans leesboeken zomervakantie meivakantie thuis humor puzzels tekenopdrachten variatie recensie review Niek de Groot – vakantieboek is het eerste en unieke vakantieboek in de waanzinnig populaire graphicnovel serie Niek de Groot van Lincoln Peirce. Humor en schaterlachen verzekerd, en een must voor de zomervakantie.
Dit langverwachte vakantieboek staat bomvol superleuke opdrachten die je zelf kunt doen: vind je weg in het doolhof, los quizjes, raadsels en puzzels op, schrijf je eigen strips, doedel lekker raak en ontdek de geheimen van Nieks tekentalent. Gegarandeerd een groot vakantiesucces, maar ook voor gewoon thuis. Je verveelt je nooit meer.

De meivakantie staat voor de deur en ook de zomervakantie nadert met rasse schreden. Of je nu wel of geen WiFi tijdens de vakantie hebt, het is fijn wanneer kinderen ook lekker iets anders doen dan naar hun schermpjes te turen. Met het Niek de Groot vakantieboek zullen kinderen zich in ieder geval niet snel meer vervelen!

Niek de Groot Vakantieboek

Niek de Groot Vakantieboek Lincoln Pierce doeboek De Fontein graphic novels fans leesboeken zomervakantie meivakantie thuis humor puzzels tekenopdrachten variatie recensie review Absoluut een must have voor de fans van Niek de Groot! Een vakantieboek boordevol puzzeltjes, spelletjes en tekenopdrachten. Natuurlijk helemaal in dezelfde stijl als de leesboeken over Niek de Groot. Hier in huis bestaat de kans dat het boek vol is voordat de vakantie begint, maar dat maakt niets uit. Mijn dochter vermaakt zich prima met dit leuke en gevarieerde doeboek.

Woordzoekers, geheimtaal, doolhoven, tekenopdrachten en nog veel meer. De variatie in dit boek is groot, waardoor er altijd wel iets bij zit waar je op dat moment zin in hebt. Natuurlijk zorgen de tekeningen in dit doeboek ook regelmatig voor een lach op je gezicht. Ongetwijfeld lukt het de kinderen om alle puzzels op te lossen, maar in geval van nood staan de oplossingen ook achterin het boek.

Niek de Groot Vakantieboek – Lincoln Peirce
Doeboek, paperback, 112 pagina’s, De Fontein