Nu op DVD en Blu-Ray: Narcos Seizoen 2 [recensie + winactie]

Narcos Seizoen 2 DVD Blu-Ray Just Entertainment Netflix serie Pablo Escobar drugsbaron gebaseerd waargebeurd verhaal geschiedenis Facebook recensie review winactie

Dit tweede seizoen van de geruchtmakende serie Narcos begint waar seizoen 1 ophield: Pablo Escobar staat net buiten La Catedral op het punt gearresteerd te worden. In de anderhalf jaar die volgt, zien we sommige van Escobar’s meest gewelddadige handelingen. Niet alleen moet hij continue op de vlucht blijven voor de overheid, ook in Escobar’s eigen kartel duiken steeds meer ambitieuze rivalen op. En terwijl Escobar steeds meer in gevaar komt en niemand meer lijkt te kunnen vertrouwen, bereiken de spanningen in Colombia ook een hoogtepunt. Escobar kan alleen overleven als hij de kalmte kan bewaren. Maar dat is geen gemakkelijke opgave…

Voor mij is de serie Narcos helemaal nieuw, dus ik ben wel benieuwd of ik het verhaal een beetje kan volgen nu ik direct seizoen twee in duik. Gelukkig blijkt dat ik al snel in het verhaal zit en wordt ik meegesleurd in de spannende jacht op Pablo Escobar. Het verhaal is gebaseerd op het waargebeurde verhaal omtrent deze drugsbaron.

Narcos Seizoen 2 op DVD en Blu-Ray

De Netflix serie Narcos vertelt het verhaal van Palblo Escobar. Narcos Seizoen 2 gaat verder daar waar seizoen één ophield: Escobar staat op het punt gearresteerd te worden, maar dat loopt iets anders dan je had verwacht. Toch blijft de strijd om hem gevangen te nemen, onverminderd door gaan. Wat mij bij het zien van de afleveringen opviel is de snelheid die het hele verhaal heeft. De gebeurtenissen wisselen elkaar snel op, wat als voordeel heeft dat je op het puntje van je stoel blijft zitten. Qua spanning kan ik me voorstellen dat het binge-watching in de hand werkt, maar anderzijds vind ik het verhaal zo veel vaart hebben dat ik na één of hooguit twee afleveringen er ook wel even klaar mee ben. Maar dat kan ook komen omdat het niet mijn ding is om zo lang voor de beeldbuis te hangen.

Narcos Seizoen 2 DVD Blu-Ray Just Entertainment Netflix serie Pablo Escobar drugsbaron gebaseerd waargebeurd verhaal geschiedenis Facebook recensie review winactieFans van deze serie zullen ongetwijfeld smullen van deze DVD of Blu-Ray met meer dan500 minuten kijkplezier. Want naast het complete tweede seizoen, kun je ook genieten van een aantal scènes die de serie niet hebben gehaald. Maar ook degene zonder Netflix die van dit genre houden, zullen moeiteloos in de serie rollen. Het feit dat de geschiedenis van Escobar bekend is, speelt hierbij natuurlijk ook een belangrijke rol.

Winactie = Verlopen

Je kunt niet meer meedoen aan deze prijsvraag.
Winnaars zijn: Anita te Gussinklo en Peter Berkel.

Voor iedereen die graag Narcos Seizoen 2 op DVD wil hebben, heb ik goed nieuws! Wat naast het feit dat deze nu te koop is, mag ik ook nog eens twee winnaars blij maken met de DVD Narcos Seizoen 2. Lees snel wat je moet doen om kans te maken op deze prijs!
Ga naar dit Facebookbericht en volg de aanwijzingen die het bericht staan. Meedoen kan t/m 10 september. Op 11 september zullen wij de winnaars in dit bericht en op Facebook bekend maken.

Narcos Seizoen 2Bekijk op Bol.com logo
DVD/Blu-Ray, 16+, 10 x 50 minuten, Just Entertainment