Op de boerderij met Bobbie [recensie]

Op de boerderij met Bobbie Ruth Wielockx geluidenboekje kartonboekje Clavis tractor Categorie: kartonboekje – geluidenboekje boerderij spelen Poes hond buiten boerenerf verstoppertje vinden zoek stal hooi varkens modderpoel schuur gelukkig thuis favorieten kat dier dieren boerderij geluiden kijk- zoekboekje kado cadeau thema school knopje geluid recensie review luisteren luistervinkjes

Bobbie rijd met zijn tractor naar de boerderij.

Hij wil spelen met Poes, samen met zijn hondje Trix.

Maar… waar is Poes?

Een kijk- en zoekboek waar je ook naar kunt luisteren.

Probeer het zelf maar!

Voor luistervinkjes vanaf 2 jaar.

Het is mooi weer buiten en Bobbie rijd op zijn tractor over het boerenerf. Hij wil graag verstoppertje spelen met zijn hondje en met Poes. Maar Poes kan hij niet vinden!

Op de boerderij met Bobbie

Op de boerderij met Bobbie Ruth Wielockx geluidenboekje kartonboekje Clavis tractor Categorie: kartonboekje – geluidenboekje boerderij spelen Poes hond buiten boerenerf verstoppertje vinden zoek stal hooi varkens modderpoel schuur gelukkig thuis favorieten kat dier dieren boerderij geluiden kijk- zoekboekje kado cadeau thema school knopje geluid recensie review luisteren luistervinkjes Ze gaan op zoek naar poes. Zou ze misschien in de stal zijn? Of tussen het hooi? Misschien wel bij de varkens in de modderpoel! Helaas, daar is ze ook al niet. Als laatste kijken ze in de schuur, en gelukkig daar is ze! Maar wat ligt er allemaal om haar heen?

Boekjes over de boerderij vinden wij hier thuis geweldig. En deze kan direct bij de favorieten! Samen met Bobbie ga je op zoek naar de kat. Op elke pagina is een ander dier met andere dieren en boerderij geluiden. Dit stevige boekje is niet alleen een geluidenboekje maar ook een heel leuk kijk- en zoekboekje. Erg leuk ook om kado te geven of tijdens een thema op school te gebruiken. Een wat groter formaat als de eerder verschenen geluidenboekjes. Ook zit er achterop dit boekje een aan/uit knopje voor het geluid.

Op de boerderij met Bobbie – Ruth Wielockx
Geluidenboekje, 16 pagina’s, Clavis