Playmobil Super 4 De piraat DVD [recensie]

Playmobil super 4 De Piraat DVD recensie review Telekids Just4Kids afleveringen animatieserie playmobil ridder piraat fee agent meiden jongens

Playmobil super 4 De Piraat DVD recensie review Telekids Just4Kids afleveringen animatieserie playmobil ridder piraat fee agent meiden jongens Een ridder, een piraat, een fee en een slimme agent vormen samen Super 4. Ze beleven de spannendste avonturen in de gevaarlijkste omgevingen. Niets staat de Super 4 en hun ultramoderne voertuig in de weg!
De vier hoofdrolspelers in deze animatieserie zijn Alex de Ridder, Ruby de Piraat, Gene de Agent en Twinkle de Fee. Ze maken diverse spannende avonturen mee op verschillende Playmobil eilanden. Alle karakters en werelden in de Playmobil TV serie Super 4 zijn gebaseerd op het speelgoed van Playmobil.

playmobil super 4 De Piraat DVD recensie review speelfiguren levensecht afleveringen Telekids Just4KidsZodra mijn dochter de Playmobil Super 4 De Piraat DVD ziet liggen, staat ze direct enthousiast te springen in de woonkamer. Nu weet ik dat ze dol is op Playmobil, dus dat verbaasd mij niet zo veel. Maar al  snel hoor ik dat Playmobil Super 4 echt cool is. Kennelijk kijkt ze de serie al een tijdje op televisie, maar dat was mij even ontgaan. Direct wordt de DVD opgezet en kijken we samen naar deze DVD.

Playmobil Super 4  De Piraat DVD

Voor de mensen die Playmobil Super 4 nog niet kent: dit is een animatieserie op Telekids over Playmobil super 4 De piraat DVD recensie review televisie RTL Telekids animatieserie afleveringen Just4Kids een speciaal team van Playmobil. Je ziet Playmobil speelfiguren levensecht in actie. Het Playmobil Super 4 team bestaat uit vier personen: Alex de Ridder, Ruby de Piraat, Gene de Agent en Twinkle de Fee. De Playmobil Super 4 De Piraat DVD bevat maar liefst zes afleveringen. Elke aflevering duurt circa 11 minuten.

Playmobil Super 4

De combinatie van het viertal vind ik leuk gevonden, zo spreekt de serie zowel jongens als meiden aan. De piraat en fee zijn meiden, de agent en ridder jongens. Samen vormen ze een bijzonder kwartet dat veel spannende avonturen beleven. Duidelijk is dat ze als individu Playmobil super 4 de piraat dvd recensie review animatieserie telekids rtl just4kids afleveringen speelfiguren allemaal gebruik maken van hun beste krachten, maar dat ze altijd samenwerken om de strijd te winnen. Mooi voorbeeld voor de kinderen: haal het beste uit jezelf, maar werk samen!

Het is mooi om te zien hoe levensecht de beelden zijn van deze speelfiguren. Playmobil komt op deze manier echt tot leven en de special effects zijn echt schitterend gemaakt. Juist doordat de beelden zo echt zijn, ga ja als kijker echt mee op avontuur. Uitgekeken? Dan heb je weer genoeg inspiratie om lekker met Playmobil te spelen.

palymobil super 4 de piraat dvd recensie review animatieserie televisie telekids rtl just4kids afleveringen 6+Vaste Playmobil Super 4 kijkers zullen ongetwijfeld al de afleveringen kennen, maar nu kunnen ze op elk moment van de dag tenminste genieten van de spannende avonturen van Playmobil Super 4. Mijn dochter kijkt met veel plezier naar deze afleveringen. Hoe vaak ze ook al de Playmobil Super 4 De Piraat DVD heeft gezien, het verveeld nog geen moment!

Playmobil Super 4 De piraat DVD is een aanrader voor alle Playmobil fans.

Playmobil Super 4 De Piraat DVD
DVD, Speelduur: 6 x 11 minuten, Kijkwijzer: 6+, Just4Kids