Pokémon Go voor Dummies [recensie]

Pokémon Go voor Dummies Riccardo Meggiato Hobby BBNC spellers boekje tips basis verdieping informatie wezentjes game ontdekken evolueren

Pokémon Go voor Dummies Riccardo Meggiato Hobby BBNC spellers boekje tips basis verdieping informatie wezentjes game ontdekken evoluerenPokémon Go is zonder twijfel de succesvolste game van de afgelopen jaren. Wie wil er niet op jacht naar de schattige wezentjes? Maar het spel is veel meer dan alleen Pokémon vangen. Pokémon Go voor Dummies is de perfecte gids voor iedereen die alle geheimen van de game wil ontdekken. Het legt de basis van het spel uit, gaat dieper in op de details van een gevecht en ontrafelt zelfs de kleinste geheimen van Pokémon Go. Verbeter je prestaties, verhoog de power van al je Pokémon, laat ze evolueren en ontdek alle mogelijkheden van de gyms, objecten en teams. Met Pokémon Go voor Dummies ben je binnen de kortste keren een onverslaanbare Pokémonmeester!

Ik ben op Pokémon Go gebied een echte Dummie. Ik ken het van naam, maar daar houdt het al snel op. Mijn dochter vertelt mij er wel eens wat over, dus de info die ik heb, komt bij haar vandaan. Toen Pokémon Go voor Dummies hier in de bus viel, kreeg ik geen tijd om het te lezen. Het bleek al snel dat dit ook helemaal niet nodig was…

Pokémon Go voor Dummies

Het handzame boekje werd namelijk direct door mijn dochter opgepakt en enthousiast bladerde ze door Pokémon Go voor Dummies heen. Aan de hand van de plaatjes begon ze mij tekst en uitleg te geven en dus werd mijn kennis al snel wat bijgespijkerd. Ik was eigenlijk alleen op de hoogte van het vangen van de figuren en het feit dat je zo nu en  Pokémon Go voor Dummies Riccardo Meggiato Hobby BBNC spellers boekje tips basis verdieping informatie wezentjes game ontdekken evoluerendan het gevecht aan moet gaan. Er ging al snel een wereld voor mij open toen ik ontdekte deze app veel meer is dan dat alleen. Daarna begon ze zelf te lezen in het boekje en ze kreeg direct weer zin om op Pokémonjacht te gaan.

Zelf ben ik dan wel wat wijzer geworden, het interesseert mij echter nog steeds niet veel. Maar het is leuk om te zien dat mijn dochter er heel erg blij mee is. Praktische tips om nog verder te komen in het spel. De basis van het spel wordt uitgelegd, maar ook zit er voldoende verdieping in, waardoor je – als speler – veel nuttige informatie hier uit haalt.

Ik ga in dit geval maar af op het enthousiasme dat het boekje hier opbrengt en dat is veel. Zowel bij mijn dochter als bij vriendinnetjes die ook druk bezig zijn om Pokémons te vangen. Regelmatig wordt het boekje er weer bij gepakt om dingen op te zoeken of gewoon even om op een andere manier bezig te zijn met deze grappige wezentjes.

Bekijk op Bol.com logoPokémon Go voor Dummies – Riccardo Meggiato
Hobby, paperback, 104 pagina’s, BBNC